Z początkiem roku na półkach sklepowych dużych hiper- i supermarketów pojawiły się syropy owocowe YO, nowa kategoria produktów w portfolio firmy Aronia S.A. YO to wiodąca marka na austriackim rynku soków, nektarów i napojów, należąca do Eckes Granini Austria. W kategorii syropy, YO jest liderem na tamtejszym rynku. Na sukces marki wpłynęła dbałość o walory smakowe i zdrowotne alpejskich wyrobów. Na rynku polskim dostępne są w czterech smakach, dwóch tradycyjnych: malinowym i leśnym, oraz dwóch unikatowych: jabłkowo-ziołowym i kwiatu czarnego bzu. Na kwiatowy smak syropu YO złożyły się delikatne płatki czarnego bzu, natomiast jabłkowo-ziołowy syrop jest wytwarzany ze słodkich jabłek, wzbogacony nutą smakowo – zapachową mieszanki alpejskich ziół. Produkowane bez konserwantów i sztucznych barwników. Dostępne w smukłej, szklanej butelce o pojemności 0,7 L. Nowoczesny kształt opakowania dodatkowo wyróżnia etykieta z charakterystycznym logo w formie rombu widocznym również na nakrętce butelki.
Wprowadzenie syropów YO na rynek wspierają liczne degustacje i promocje konsumenckie, materiały POS
w miejscach dystrybucji. Cena ok. 7,50 PLN