mBank poinformował klientów o planowanych zmianach w serwisie bankowości internetowej. Wkrótce w serwisie transakcyjnym pojawi się nowe, uproszczone menu. W aplikacji bank wdrożył z kolei możliwość kopiowania kodu Blik.
mBank kontynuuje proces zmian w serwisie transakcyjnym. Już 17 marca udostępni pierwszym klientom uproszczone menu nawigacyjne. W pierwszym etapie zmiany zobaczy tylko część osób. Docelowo nowy widok zobaczą wszyscy klienci.
W nowym menu znajdą się 4 zakładki podzielone tematycznie. Będą to: pulpit, płatności, finanse i pomoc. Bank zrezygnuje też z podziału na dodatkowe kategorie menu. Obecnie jest ich 8. Wszystkie funkcje zostaną przeniesione do dwóch zakładek: płatności i finanse. Po wybraniu jednej z nich rozwinie się lista, która pozwoli na szybkie odnalezienie i wykonanie określonej operacji.
Bank wprowadził też drobną, aczkolwiek przydatną zmianę w swojej aplikacji mobilnej. Obecnie jej użytkownicy mogą skopiować do schowka kod Blik. Dzięki temu nie muszą go zapamiętywać i mogą wkleić skopiowany kod do formularza płatności.
Od kilku lat bank prowadzi proces upraszczania swojego systemu transakcyjnego. Stawia przy tym na minimalizm. Do tej pory zmieniono m.in. tło czy wymieniono historię operacji. Docelowo system transakcyjny mBanku ma być responsywny (RWD). Użytkownicy będą mogli z niego wygodnie korzystać na dowolnym urządzeniu – także na smartfonach.