Zgodnie z zapowiedziami rozwoju usług, pod hasłem „Oto Twój link do wyżej oprocentowanego rachunku” Inteligo wprowadza do oferty konta rachunek oszczędnościowy. Dzięki niemu klienci zyskują możliwość lokowania środków na konkurencyjnych warunkach – oprocentowanie do 5,3%, z jednoczesną możliwością ich wypłaty w dowolnej chwili bez utraty odsetek. Otwarcie nie wymaga podpisywania odrębnej umowy, nie są pobierane opłaty zarówno za otwarcie jak i prowadzenie rachunku. Produkt przeznaczony jest dla posiadaczy kont indywidualnych i wspólnych Inteligo. To kolejna nowość, po wprowadzeniu Max Lokaty do oferty Inteligo, w lutym br.
Jednocześnie Inteligo wprowadza dwie kolejne nowości w ramach swojej oferty: Kredyt odnawialny Inteligo, na nowych warunkach oraz limity na transakcje internetowe.
Obecnie klient może uzyskać kredyt odnawialny do wysokości 10 000 zł bez konieczności przedstawiania dokumentów potwierdzających wysokość uzyskiwanych dochodów. Jedynym zabezpieczeniem są wpływy i środki pieniężne na koncie Inteligo. Środki uzyskane w ramach kredytu klient przeznacza na dowolnie wybrany przez siebie cel, co 12 miesięcy jest on automatycznie odnawiany, bez konieczności spłaty całości zadłużenia. Dodatkowo, kartą otrzymaną do udzielonego kredytu, można dokonywać płatności i wypłacać gotówkę bez prowizji w ponad 2000 bankomatach PKO BP.
Dzięki limitom na transakcje internetowe, klient Inteligo może samodzielnie ustalać limity na swoje wydatki w internecie i co bardzo ważne zwiększać bezpieczeństwo dokonywanych tą drogą transakcji. W podobny sposób można też ustalać limity na wypłaty z bankomatów i transakcje bezgotówkowe.
Nowościom na razie nie towarzyszą kampanie reklamowe. – Komunikacja prowadzona jest obecnie, głównie, z użytkownikami konta Inteligo, na których zadowoleniu szczególnie nam zależy. Obecnie skupiamy się na zaoferowaniu najlepszego serwisu tym, którzy powierzają nam swój czas i pieniądze. Przygotowujemy dla nich kolejne nowości i promocje w ramach konta – powiedziała Monika Nowaczewska, Dyrektor Departamentu Marketingu.