PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćInteligoNowości w ofercie Inteligo

Inteligo

Nowości w ofercie Inteligo

Inteligo 16.11.2010 (13:36)
Inteligo

0 zł za konto bez żadnych warunków, najbardziej innowacyjna karta kredytowa w Polsce, nowe narzędzia autoryzacji i tylko 4 zł miesięcznie za możliwość korzystania z bankomatów na całym świecie bez dodatkowych opłat – to wszystko od 15 listopada jest już dostępne dla klientów Inteligo.

Inteligo, wirtualne ramię PKO Banku Polskiego, prowadzi dziś ponad 640 tys. rachunków klientów indywidualnych. Zgodnie z założeniami Strategii PKO Banku Polskiego na lata 2010-2012 liczba ta powinna wzrosnąć o milion. W jaki sposób pozyskać nowych klientów? Rozszerzając ofertę, poprawiając jakość usług, wprowadzając innowacyjne rozwiązania w ramach tradycyjnych produktów przy jednoczesnym wsparciu działaniami marketingowymi.

– Dotrzymujemy obietnic. Od maja br., kiedy ogłosiliśmy rewitalizację Inteligo, konsekwentnie zmieniamy jego ofertę. Naszym celem w obszarze bankowości elektronicznej jest pozycja zdecydowanego lidera budującego swoją przewagę na zrozumieniu potrzeb klientów, którym chcemy oferować przejrzyste, dostosowane do ich potrzeb produkty oraz usługi najlepszej jakości. Marka Inteligo może stać się znów numerem 1 w Polsce z najbardziej wyrafinowanymi rozwiązaniami na rynku – mówi Zbigniew Jagiełło, prezes Zarządu PKO Banku Polskiego.

Po udostępnieniu, w ciągu ostatnich sześciu miesięcy, m.in. bezpłatnych przelewów krajowych i zleceń stałych, pożyczki gotówkowej, możliwości zamawiania raportów BIK online w koncie oraz Dobolokaty z dziennym naliczaniem odsetek (oprocentowanie do 4,2 proc., co jest równoważne oprocentowaniu 5,06 proc. na lokacie opodatkowanej) przyszła pora na kolejne zmiany i nowości.

Od 15 listopada klienci Inteligo mogą korzystać z nowych produktów i usług, zmianie uległa też tabela opłat i prowizji. Wśród nowości znalazły się:

  • karta płatnicza łącząca na życzenie klienta zalety karty debetowej i kredytowej – jako jedyna na rynku zawiera unikatowe rozwiązania. Pozwala również w pełni zarządzać limitami (ważne: również transakcji bezstykowych niepotwierdzanych PIN-em) i oferuje dogodny system spłaty (możliwość wyboru stałego dnia spłaty, a nie końca okresu rozliczeniowego);
  • narzędzia potwierdzania operacji dokonywanych na koncie – do karty-zdrapki dołączyły kody SMS-owe oraz rozwiązanie najnowszej generacji: token, instalowany w telefonach komórkowych. Klient ma możliwość wyboru narzędzia, z którego chce skorzystać w celu autoryzacji transakcji;
  • atrakcyjny abonament miesięczny za bezprowizyjne korzystanie ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą dla klientów prywatnych i firmowych (4 zł);
  • karta debetowa pozostaje darmowa, jeśli suma transakcji bezgotówkowych w miesiącu wyniesie łącznie 100 zł. Jeśli suma wydatków będzie niższa, aktualna opłata wynosi 4 zł (dotychczas 1 zł);
  • bezwarunkowe 0 zł za otwarcie i prowadzenie wszystkich rachunków (do tej pory 5 zł, jeśli średnie miesięczne saldo wynosiło mniej niż 100 zł).

Nową ofertę wspiera również kampania reklamowa w telewizji, radio i Internecie. Inteligo, docenione w rankingu „Przyjaznego Banku Newsweeka”, w którym kolejny raz uzyskało pierwsze miejsce w kategorii kont internetowych, będą promować spoty z udziałem wyrazistych twórców: Marii Peszek i Andrzeja Smolika.

– Od kilku miesięcy zajmujemy się Inteligo na nowo. Zgodnie z sugestiami i uwagami klientów usuwamy bariery utrudniające korzystanie z naszych usług. Nasza oferta już jest niezwykle atrakcyjna, a wciąż pracujemy nad jej rozwojem. Dzięki kampanii chcemy dotrzeć z informacją o odnowionym Inteligo do jak najszerszej grupy naszych obecnych i potencjalnych klientów – mówi Jacek Komaracki, Dyrektor Zarządzający Pionem Bankowości Elektronicznej PKO Banku Polskiego, szef projektu Inteligo.

Inteligo rozwija swoją ofertę we współpracy z klientami dzięki unikalnemu projektowi beta testów, w ramach których zaproszeni użytkownicy korzystają z opracowywanych rozwiązań przed ich rynkowym udostępnieniem. Do tej pory testerzy Inteligo opiniowali zaawansowaną wyszukiwarkę, kartę kredytową oraz nowe narzędzia autoryzacji. Wszystkie testowane produkty i usługi, przed wprowadzeniem do oferty, zostały dostosowane do oczekiwań klientów dzięki opiniom testerów.

Niezmienne pozostają wyzwania postawione przed projektem. PKO Bank Polski oczekuje od Inteligo zwiększenia udziału w segmencie klientów detalicznych, pozyskania depozytów oraz sprzedaży produktów kredytowych osobom posiadającym relację z Bankiem. Do końca 2012 roku Inteligo:

  • pozyska 1 mln nowych klientów,
  • powiększy wolumen depozytów do 9,3 mld zł,
  • wyda 300 tys. kart kredytowych,
  • udzieli 165 tys. pożyczek gotówkowych.

Źródło: Inteligo

inteligo 2010-11-16
Redakcja PRNews.pl
Tagi: inteligo

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Who is who

Grzegorz Kondek

Grzegorz Kondek

Grzegorz Kondek Dyrektor ds. Marketingu i PR…

Agnieszka Gorzkowicz

Agnieszka Gorzkowicz

Zastępca rzecznika prasowego, Credit Agricole Bank Polska…

Artur Sikora

Artur Sikora

Dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, Bank…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców