Katarzyna Gordian pracę zawodową rozpoczęła w 1995 roku w agencji artystyczno -reklamowej Megasound. Odpowiedzialna była tam za realizację kampanii promocyjno-reklamowych dla takich marek, jak British American Tabacco, Master Foods oraz Browary EB. Szerokie doświadczenie zdobyła będąc odpowiedzialną za produkcję i kontakt z mediami przy imprezach masowych typu: koncert grupy U2 na warszawskich Wyścigach czy Międzynarodowej Konwencji Tatuażu w Sali Kongresowej w Warszawie. Doświadczenie ze strony klienta zdobyła pracując w Grupie Wydawniczej Infor, w dziale marketingu Gazety Prawnej. Kasia pracowała tam na stanowisku Specjalisty ds. Promocji. Do jej głównych obowiązków należało m. in. przygotowywanie kreatywnej koncepcji promocyjno-medialnej Gazety Prawnej, a następnie realizacja jej. W Agencji Polymus Kasia Gordian zajmuje się obsługą marki Heyah w zakresie direct marketingu oraz wsparciem działań dla marki BMW i Mars.
Kasia wolny czas spędza na rowerze, w gronie najbliższych przyjaciół i ulubionej kotki Śrubki. W najbliższych planach ma rozpoczęcie nauki w szkole fotografii.