Anna Kniaginin związana jest z branżą public relations od 14 lat. Współtworzyła agencje Ciszewski PR oraz Advanced PR, którą zarządzała przez 4 lata. Doświadczenie zdobywała opracowując i wdrażając strategie komunikacji dla międzynarodowych klientów z sektorów: finansowego (Citibank, Nationwide, Winterthur), nowych technologii (m.in. IBM, Microsoft, Xerox, Quantum), deweloperskiego (Globe Trade Centre S.A., Neinver Polska) oraz health-care (Alima Gerber, Glaxo, Kimberly Clark).
Prowadziła szereg szkoleń medialnych, starając się odpowiedzieć na pytanie, jak efektywnie współpracować z mediami. Jest specjalistą w dziedzinie zarządzania informacją w sytuacji kryzysowej.
W 2005 roku Anna Kniaginin rozpoczęła pracę w Polskim Koncernie Naftowym ORLEN, na stanowisku doradcy zarządu. Do jej zadań należało opracowywanie całościowych strategii i doradztwo w zakresie kształtowania wizerunku firmy w Polsce oraz na rynkach zagranicznych. Odpowiadała m.in. za politykę informacyjną związaną z zakupem przez PKN Orlen litewskiej rafinerii Możejku Nafta. Od grudnia 2006 roku pełniła dodatkowo funkcję Przewodniczącej Zespołu ds. Etyki PKN Orlen S.A.
Anna Kniaginin lubi podróże, książki i ludzi. Jej ulubiony cytat to zdanie Norberta Wienera, twórcy cybernetyki: „Nigdy nie jestem pewien tego, co powiedziałem dopóki nie usłyszę odpowiedzi”.