Jacek Wlazło od ponad 14 lat zajmuje się obszarem reklamy i marketingu. Pracę zaczynał jako Account Manager w Armando Testa Poland, później był Group Account Directorem w J. Walter Thompson/Parintex. Od 2001 roku pracował w DDB Warszawa jako Strategic&New Business Director, gdzie zajmował się planowaniem strategii dla najważniejszych klientów oraz pozyskiwaniem nowego businessu dla agencji.
Jest absolwentem wydziału prawa Uniwersystetu Warszawskiego i autorem wielu publikacji w miesięczniku „Marketing w Praktyce”.
– Jacek Wlazło jest osobą z ogromnym doświadczeniem, kreatywną, konsekwentną, znaną z niestandardowych pomysłów. Jestem pewna, że sprosta rosnącym potrzebom rynku i wytyczy nową jakość marketingu zgodną z kierunkiem, jaki obrała nasza firma – mówi Beata Mońka, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu i Sprzedaży.
Jacek Wlazło będzie w strukturze Axel Springer Polska na równoległym stanowisku z Ewą Kamińską-Lampart, Dyrektorem Działu Promocji Faktu. Oba działy podlegają Beacie Mońce – Dyrektorowi Zarządzającemu ds. Marketingu i Sprzedaży, pełniącej funkcję Członka Zarządu Axel Springer Polska.