Agnieszka jest absolwentką Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie. Swoje wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywała w m.in. Altadis Polska i Hachette Distribution Service. Przez ostatnie cztery lata odpowiadała m.in. za rozwój marek papierosów Irys, Sublime i Spike.
Sprawdź także:
19.12.2025 (12:09)
– informacja prasowa
AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku
Specjaliści w obszarach cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji oraz rozwoju oprogramowania są dziś najbardziej …
19.12.2025 (12:06)
– informacja prasowa
BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy
Banki rozwoju z Polski i Portugali podpisały memorandum o współpracy. Dokument ustanawia ramy ułatwiające …
19.12.2025 (12:03)
ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę
ING Bank Śląski inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. …
19.12.2025 (12:02)
– informacja prasowa
Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.
Usługi finansowe zaczną wymagać większej odpowiedzialności w obszarze AI, gdy faza eksperymentów dobiegnie …
19.12.2025 (11:55)
– informacja prasowa
Kogo będą zatrudniać firmy w 2026? Dyplom schodzi na drugi plan. 78% firm rekrutuje wg doświadczenia
Polski rynek pracy mocniej premiuje praktykę niż dyplom pracowników. Aż 78% przedsiębiorców zawsze zwraca uwagę na …
19.12.2025 (11:50)
Visa rozwija standardy dla zakupów realizowanych przez AI
Visa informuje, że wraz z partnerami zrealizowała setki „bezpiecznych transakcji” inicjowanych przez agentów AI. …
