„Magazyn Wysokie Obroty” pojawi się na rynku w miejsce wydawanego od 2003 roku miesięcznika „Auto+”. Tworzony będzie przez połączoną redakcję „Gazety Wysokie Obroty” – czwartkowego bezpłatnego dodatku do „Gazety Wyborczej” – i miesięcznika „Auto+”. Redaktorem naczelnym pisma został Artur Włodarski, który jest jednocześnie naczelnym dodatku „Gazeta Wysokie Obroty”. Dodatek „Gazety” będzie się nadal ukazywał, pojawi się w nim więcej tekstów newsowych, poradniczych, więcej też będzie informacji o samochodach używanych.
Nowy magazyn motoryzacyjny Agory będzie pismem z pogranicza czasopisma motoryzacyjnego i lifestyle’owego. Poza elementami sprawdzonymi, jak testy porównawcze wybranych modeli, minitesty czy porównania aut oraz tabel z cenami wybranych modeli wszystkich samochodów, w magazynie znajdą się nowe rubryki: „Jazda gwiazdą”, „Rzadkie, drogie, wyjątkowe”, „Najsłynniejsi kierowcy świata”.
Kampania promocyjna „Magazynu Wysokie Obroty” obejmie prasę („Gazeta Wyborcza”, „Metro”, „Nowy Dzień”), czasopisma Agory, internet (Gazeta.pl, Idg.pl. GaduGadu, serwisy motoryzacyjne) oraz radio (Radio Zet i RMF FM) a także outdoor. Za zakup powierzchni w serwisach internetowych odpowiada dom mediowy Starcom Next. Wydawca ustalił cenę pierwszego numeru magazynu na 4,90 zł.