Anna Zawadzka dołączyła do zespołu ArchiDoc w połowie listopada 2005. Jako Marketing Manager odpowiada za przygotowanie i wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej firmy ArchiDoc, planowanie, organizację i realizację kampanii reklamowych, koordynację badań marketingowych oraz działań public relations. Bezpośrednim przełożonym Anny Zawadzkiej jest Piotr Cholewa, Prezes ArchiDoc Sp. z o.o.
Anna Zawadzka karierę zawodową w marketingu rozpoczęła w 2002 roku jako Asystentka Marketingu w firmie Vivat. Następnie, w latach 2003-2005 pracowała na stanowisku Marketing Managera w firmie Poland Business Publishing (wydawcy miesięcznika „Poland Monthly”), a w roku 2005 pełniła funkcję Managera ds. Produktów Wydawniczych w Business Press Sp. z o.o. (wydawcy miesięcznika „Businessman Magazine”).
Anna Zawadzka jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła studia magisterskie z zakresu stosunków międzynarodowych. W czasie wolnym podróżuje i uprawia sporty (żeglarstwo, narciarstwo, sporty ekstremalne). Interesuje się historią współczesną, polityką i fotografią.