Od początku swojej kariery zawodowej Malwina Kiepiel jest związana z szeroko pojętą komunikacją marketingową. W ostatnim czasie była odpowiedzialna za marketing oraz PR w Polskim Towarzystwie Ubezpieczeń S.A. (PTU S.A.) W agencjach PR – Rowland Company oraz ComPress S.A. była odpowiedzialna za współpracę z klientami należącymi do branży nowych technologii. W przeszłości była długofalowo zaangażowana w pracę m.in. dla spółki giełdowej Optimus SA, Teta S.A. a także AMG.net S.A. oraz spółek sektora paliwowego.
Poszukiwaliśmy osoby, która posiadałaby doświadczenie nie tylko w dziedzinie PR, ale także w marketingu, w pracy z produktami. Zależało nam na tym, by osoba, która będzie tworzyć i wdrażać komunikację korporacyjną oraz produktową Clear Channel, identyfikowała swoje cele i zadania w ścisłym powiązaniu z celami komercyjnymi firmy. Doświadczenie zawodowe Malwiny Kiepiel doskonale spełnia nasze kryteria. Cieszymy się, że dołączyła do naszego zespołu. – powiedziała Anna Nowakowska, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.