Europ Assistance Polska wraz z Toyota Bank S.A. opracowali nowy program assistance obejmujący wsparcie medyczne, domowe, usługi concierge oraz infolinię. Program dedykowany jest posiadaczom kart kredytowych i debetowych Toyota Bank S.A.
W ramach assistance domowego, wspomniani klienci Toyota Bank S.A. liczyć mogą na zorganizowanie oraz pokrycie kosztów interwencji specjalisty (ślusarza, elektryka, szklarza, hydraulika itp.). W razie włamania lub innego zdarzenia losowego Europ Assistance Polska zorganizuje i pokryje koszty dozoru mienia lub jego transportu. Ponadto, posiadacze kart debetowych i kredytowych w Toyota Bank S.A. otrzymali również dostęp do całodobowej infolinii, gdzie mogą uzyskać informacje na temat możliwości skorzystania z usługodawców.
Assistance medyczny opracowany z myślą o klientach Toyota Bank S.A. obejmuje organizację domowej wizyty lekarza lub pielęgniarki, organizację wizyty u lekarza specjalisty, dostawę leków i sprzętu rehabilitacyjnego, a także telefoniczną konsultację z lekarzem dyżurnym.
„Assistance dla klientów Toyota Bank S.A. to szeroki wachlarz usług, których zadaniem jest nieść pomoc zarówno w codziennych jak i tych trudniejszych sytuacjach życiowych, takich jak nagłe zachorowanie czy włamanie do mieszkania. Opracowując ten program pamiętaliśmy również o młodych rodzicach i z myślą o nich przygotowaliśmy infolinię TELE-MALUCH. Pod wskazanym numerem telefonu, rodzice dowiedzą się o szkołach rodzenia, pielęgnacji w czasie ciąży, szczepieniach dla niemowląt, przedszkolach i szkołach, a także o organizowanych koloniach dla dzieci” – wyjaśnia Joanna Więckowska, Key Account Manager Europ Assistance Polska.
Klienci Toyota Bank S.A. mogą skorzystać z usług concierge, zapewniających pomoc w realizacji wszelkich przedsięwzięć. Europ Assistance Polska oddaje również dostęp do całodobowej infolinii o tematyce rodzinnej, medycznej, ogólnoinformacyjnej, a także prawnej.
Dodatkowo, klientom Toyota Bank S.A. zapewniona została pomoc związana ze zdarzeniami na drodze, takimi jak awaria, przebita opona, kolizja lub użycie niewłaściwego paliwa. Europ Assistance Polska zorganizuje i pokryje koszty niezbędnej pomocy.
„Każdy klient może wybrać program, który spełni jego oczekiwania i korzystać z tych świadczeń, które są dla niego najbardziej przydatne. Program jest oferowany w trzech wariantach: Home – obejmujący assistance domowy i medyczny, Tele – obejmujący infolinie i usługi prywatnego asystenta oraz Moto – dla zmotoryzowanych klientów. Posiadacze kart kredytowych i debetowych korzystać mogą z niezbędnej pomocy za zaledwie 2 zł miesięcznie, a w grudniu uruchomiliśmy specjalną promocję – aktywni użytkownicy kart płatniczych otrzymają darmowy sześciomiesięczny pakiet Home assistance. Już zanotowaliśmy większe zainteresowanie klientów nowymi wariantami serwisów assistance. ” – dodaje Anna Kamińska z departamentu e- bankingu, Toyota Bank S.A.
Źródło: Toyota Bank Polska