PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćSygma BankNowy program rabatowy Sygma Banku

Sygma Bank

Nowy program rabatowy Sygma Banku

Sygma Bank 20.06.2011 (15:48)
Karty Sygma Bank

W poniedziałek, 20 czerwca br. ruszyła nowa kampania reklamowa Sygma Banku. Przedstawia ona i promuje nowy program rabatowy dla posiadaczy kart kredytowych wystawionych przez Sygma Bank. Kampania potrwa do 10 lipca, oprócz emisji spotu reklamowego wspierającego program rabatowy Sygma Bonus pojawią się również spoty radiowe oraz reklama w prasie.

Sygma Bank, zarządzajacy portfelem ponad 1,5 mln kart kredytowych uruchomił dla swoich klientów nowy program rabatowy – Sygma Bonus. Program opiera się na możliwości skorzystania z atrakcyjnych rabatów (niektóre w wysokości do 40%) dla użytkowników wszystkich kart kredytowych wydanych przez Sygma Bank. Klienci mogą korzystać z rabatów u partnerów Sygma Bonus, a w chwili obecnej znajdują się wśród nich: 5aSec, AB Foto, Almatur, Axa Direct, Cefarm Białystok, Delta Sport, Electroworld, Highland, Lacoste, Leśne Runo, Masterwash, MixElectronics, Pizza Dominium, Tagomago, Yasumi.

Docelowo Sygma Bonus ma gromadzić pod swoją nazwą kilkudziesięciu partnerów udzielających rabatów użytkownikom kart kredytowych wystawionych przez Sygma Bank. Przykładowa zniżka dla klientów biura podróży Almatur przy zakupie wycieczki i płatnością kartą kredytową Sygma Banku to 5%, zaś przy płatności kartą kredytową w sieci pralni 5aSec klient otrzyma 10% zniżki.

Wszystkie informacje na temat Sygma Bonus i korzyści u poszczególnych partnerów będą dostępne na stronie internetowej stworzonej specjalnie na potrzeby programu – www.sygmabonus.pl.

Program Sygma Bonus będzie również animowany poprzez okresowe promocje, konkursy i loterie. Anna Nowacka-Morgan, Zarządzająca Obszarem Produktów – Kart w Sygma Banku, następująco przedstawia ideę uruchomienia Sygma Bonus: „O docenieniu naszych klientów używających w wielu miejscach kart kredytowych Sygma Banku myśleliśmy już od kilku miesięcy, praktycznie od momentu, w którym wprowadziliśmy nową identyfikację wizualną naszego banku. Dzisiaj program jest gotowy, nasi partnerzy wiedzą, co oferujemy naszym wspólnym klientom. Kolejnym krokiem będzie oczywiście zaproszenie do współpracy jeszcze większej liczby partnerów. Uruchomienie Sygma Bonus stanowi realizację naszej strategii – oferowania coraz większej ilości korzyści wynikających z użytkowania kart kredytowych. Praca nad programem była o tyle łatwa, że korzystaliśmy z doświadczeń naszego właściciela – Grupy LaSer – jednego z liderów programów lojalnościowych w Europie.”

Wprowadzenie Sygma Bonus będzie wsparte najnowszą kampanią reklamową Sygma Banku. Głównym celem komunikacyjnym tej kampanii jest wspieranie budowy świadomości marki poprzez zwiększenie jej rozpoznawalności oraz stworzenie mocnych, pozytywnych skojarzeń z marką, a także prezentacja nowego programu rabatowego i możliwych korzyści płynących z płatności kartami kredytowymi wystawionymi przez Sygma Bank. Sygma Bank ponownie podkreśla swoją strategiczną dewizę marki – „Sygma pomaga w zakupach”.

Podobnie jak w przypadku poprzednich kampanii Sygma Banku, głównym bohaterem komunikacji pozostaje awatar marki – robot Sygma. Awatar stanowi uwierzytelnienie i wizualizację koncepcji strategicznej marki: koncentracji na świecie ludzkich potrzeb i praktycznej pomocy w finansowaniu zakupów. Fabuła spotu wykorzystuje system identyfikacji wizualnej marki do czytelnej ekspozycji benefitów programu Sygma Bonus: możliwości skorzystania z atrakcyjnych zniżek na zakupy w wielu sieciach handlowych oraz dodatkowych korzyści, dostępnych tylko dla uczestników programu (np. darmowego transportu zakupów). Spot radiowy w warstwie dźwiękowej jest wierną adaptacją spotu TV dokonaną na potrzeby radia. Konsekwentne użycie damskiego głosu w spocie radiowym stanowi wspólnie ze skomponowanymi na wyłączność marki Sygma efektami dźwiękowymi robota ciekawy przykład relatywnie rzadko wykorzystywanego na polskim rynku audio brandingu, czyli budowania systemu identyfikacji dźwiękowej marki.

Z kolei w reklamach prasowych utrzymanych w konwencji komiksu w humorystyczny sposób wykorzystano awatara – Sygmę. „Obserwowany wzrost świadomości marki Sygma Banku wśród konsumentów wskazuje nam, że konstrukcja przekazu reklamowego zbieżnego z główną linią – wykorzystaniem nowego logo, awatara Sygmy oraz hasła „Pomaga w zakupach” okazało się bardzo dobrym wyborem. Planując zatem wsparcie dla nowoutworzonego programu Sygma Bonus chcieliśmy zachować powtarzalne motywy w naszej komunikacji marketingowej. I tak zapewne będziemy komunikować się z rynkiem również w najbliższej przyszłości.” – powiedziała Marta Kamińska, Zarządzająca Marką i Badaniami Rynku w Sygma Banku.

Podstawowe informacje o nowej kampanii reklamowej Sygma Banku:
Tytuł kampanii: „Sygma Bonus”
Klient: Sygma Bank
Przedstawiciele Klienta: Jean Remy Martinez – Dyrektor Marketingu , Marta Kamińska – Zarządzająca Obszarem Marki i Badaniem Rynku
Agencja kreatywna: BNA
Team kreatywny: Maja Malinowska – Brand Consultant, Marcin Zaborski – Senior Art Director
Dom produkcyjny: Tandem Taren-to
Studio postprodukcyjne: BOX
Kompozytor: Olaf Deriglasoff
Dom mediowy: Easymedia
Media: TV – kanały ogólno tematyczne i tematyczne – łącznie 500 spotów, radio – kanały ogólnopolskie, łącznie 100 spotów, reklama prasowa – tygodniki z programem telewizyjnym i lifestylowe o zasięgu ogólnopolskim, łącznie kilkanaście publikacji.

Dodatkowe informacje na stronach: www.sygmabank.pl oraz www.sygmabonus.pl

Źródło: Sygma Bank

karty kredytowe rabaty sygma 2011-06-20
Redakcja PRNews.pl
Tagi: karty kredytowe rabaty sygma

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska stawia na prosty język
09.06.2023 (08:09) – informacja prasowa

Santander Bank Polska stawia na prosty język

Santander Bank Polska jako pierwszy bank w Polsce otrzymał certyfikat Uniwersytetu Wrocławskiego za umowę ramową …

a 0 Revolut zwiększył oprocentowanie kont oszczędnościowych w EUR i PLN
09.06.2023 (08:07) – informacja prasowa

Revolut zwiększył oprocentowanie kont oszczędnościowych w EUR i PLN

Revolut zwiększył oprocentowanie kont oszczędnościowych w EUR z 0,9% do 2% w skali roku, a kont oszczędnościowych w …

a 0 Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w maju 2023 r.
09.06.2023 (08:05) – informacja prasowa

Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w maju 2023 r.

W maju 2023 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 191,35 mln transakcji o łącznej wartości 714,54 mld zł. W systemie …

a 0 PKO Bank Polski przyśpieszy rozwój w Metaverse
09.06.2023 (08:03) – informacja prasowa

PKO Bank Polski przyśpieszy rozwój w Metaverse

Po uruchomieniu w 2022 roku swojej placówki na platformie Decentraland, PKO Bank Polski przygotowuje się do …

a 0 Visa: 77% Polaków podczas zagranicznych wakacji zapłaci kartą, smartfonem lub smartwatchem
09.06.2023 (08:01) – informacja prasowa

Visa: 77% Polaków podczas zagranicznych wakacji zapłaci kartą, smartfonem lub smartwatchem

62% Polaków, kupując zagraniczne wakacje w biurze podróży, zrobi to online. Trzy czwarte polskich turystów …

a 0 Pracownicy i sympatycy SGB pokonali wspólnie już 1 milion kilometrów w Wyzwaniu Sportowym SGB
09.06.2023 (07:59) – informacja prasowa

Pracownicy i sympatycy SGB pokonali wspólnie już 1 milion kilometrów w Wyzwaniu Sportowym SGB

W trwającym jeszcze do 11 czerwca Wyzwaniu Sportowym SGB pracownicy i sympatycy SGB pokonali już wspólnie 1 milion …

PRNews.pl

Zobacz również

Klienci Twisto wpisani do BIK. „Nieumyślnie przesłaliśmy dane”

Klienci Twisto wpisani do BIK. „Nieumyślnie przesłaliśmy dane”

Część klientów fintechu Twisto otrzymała w ostatnich…

ING Bank Śląski zmniejszył limity przelewów. To efekt ostatniego wycieku danych

ING Bank Śląski zmniejszył limity przelewów. To efekt ostatniego wycieku danych

ING Bank Śląski zmienił wszystkim klientom limity…

Gigantyczny wyciek danych Polaków. Miliony haseł są dostępne w sieci

Gigantyczny wyciek danych Polaków. Miliony haseł są dostępne w sieci

Doszło do wycieku milionów haseł i loginów…

„Mamy obsesję na punkcie jakości”. Znamy najlepsze banki 2023 – zwycięzców rankingu Złoty Bankier

„Mamy obsesję na punkcie jakości”. Znamy najlepsze banki 2023 – zwycięzców rankingu Złoty Bankier

Zmiana lidera jakości obsługi klienta, nowa kategoria…

Coś dla fanów komiksów. Na polski rynek wchodzi pierwsza taka karta płatnicza

Coś dla fanów komiksów. Na polski rynek wchodzi pierwsza taka karta płatnicza

Gratka dla fanów komiksu. Fintech Cinkciarz.pl we…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

gdański bursztyn:

Przestrzegam przed zakładaniem konta w Raiffeisen Digital Bank . BLOKUJĄ KONTA BEZ PODANIA …

pon, 5 cze 2023 (21:39) • Raiffeisen Digital Bank udostępnił konto oszczędnościowe na 10 proc.

Xandi:

Dobili tę skromną, jedną wypłatę gotówki kartą z obcego bankomatu. Za to za …

sob, 3 cze 2023 (19:49) • ING Bank Śląski podnosi opłaty

wiczkax:

dokładnie tak, dlatego jest to bezpieczna inwestycja :D …

czw, 1 cze 2023 (07:15) • Większość obligacji skarbowych nie pokona inflacji

wiczkax:

pieniedzy nie stracimy a raczej tylko odsetki …

czw, 1 cze 2023 (07:15) • Większość obligacji skarbowych nie pokona inflacji

Adianka:

Wiadomo Norwegia oferuje wiele korzyści finansowych, co można zobaczyć np. po łatwości w …

wt, 30 maj 2023 (21:40) • Polscy emigranci w Norwegii zaciągają coraz więcej kredytów. Chcą inwestować w Polsce

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców