Zmianie uległ nie tylko graficzny wygląd strony, ale również szczególnie istotne dla klientów, funkcjonalność oraz łatwość nawigacji. Oferta produktowa Banku Polskiej Spółdzielczości została podzielona na cztery główne działy, tj.: osoby prywatne, rolnicy, małe firmy oraz duże firmy.
Oprócz historii, misji banku, a także informacji o jego władzach, danych finansowych i raportach rocznych dostępnych, w dziale ,,o banku” można uzyskać dodatkowe informacje o całym Zrzeszeniu Banku BPS. Odrębny dział zawiera dane dotyczące Rady Zrzeszenia, dostęp do biuletynu korporacyjnego ,,Bank Wspólnych Sił” oraz dane adresowe wszystkich Zrzeszonych z Bankiem Polskiej Spółdzielczości banków spółdzielczych. Klienci odnajdą tutaj mapę placówek banku i sieci bezprowizyjnych bankomatów, a także formularz kontaktowy, za pomocą którego mogą kontaktować się zarówno z bankiem, jak i bezpośrednio z wybranymi przez nich placówkami. Dostępne są również aktualne oferty pracy oraz sprzedaży.
Na biurze prasowym dziennikarze znajdą aktualne informacje dotyczące banku i zrzeszenia, a po zalogowaniu zyskają możliwość otrzymywania komunikatów prasowych na wskazany przez nich adres mailowy.