Dostosowując się do potrzeb Klientów, mBank wprowadził nowy sposób aktywacji dostępu do rachunków przez Internet i telefon, co usprawni i skróci cały proces otwierania rachunku w mBanku. Pakiety aktywacyjne rozsyłane są pocztą tradycyjną do wszystkich nowych Klientów, którzy nie mają jeszcze aktywnego dostępu przez Internet i Teleserwis (mLinię) do obsługi rachunku otworzonego w mBanku.
Nowa forma aktywacji ułatwia zakładanie rachunków przez osoby głuchonieme. Postępując zgodnie z instrukcjami zawartymi w Pakiecie aktywacyjnym, Klienci samodzielnie uzyskują dostęp do rachunków i ustanawiają własne hasła do kanałów bez konieczności kontaktowania się z mLinią.
Podczas aktywacji przez pakiet aktywacyjny przeprowadzana jest weryfikacja tożsamości w oparciu o dane Klienta, która w przypadku Internetu jest przeprowadzana w sposób automatyczny. Bez względu na metodę wykorzystania pakietu (w mLinii lub Internecie), Klient ma możliwość ustalenia swoich tajnych haseł dla Internetu i Teleserwisu (mLinii) oraz poznaje swój identyfikator Klienta (stały numer umożliwiający identyfikację Klienta przy jakichkolwiek kontaktach z mBankiem).
Bezproblemowe przejście do nowego sposobu aktywacji zapewniają strony internetowe z dokładnymi instrukcjami korzystania z pakietów aktywacyjnych, nowymi opisami otwierania rachunków oraz odpowiedziami na najczęściej pojawiające się pytania.
Więcej informacji: http://www.mbank.com.pl/aktywacja/