Kredyt Bank udostępnił klientom serwis internetowy ze zmodyfikowaną stroną główną. Unowocześniono layout strony, uporządkowano nagłówki oraz usunięto nieefektywną część graficzną.
Celem wprowadzonych zmian było również skrócenie ścieżki dotarcia do informacji – obecnie jedno kliknięcie wystarczy, aby przenieść się ze strony głównej do oferty produktowej dla konkretnego segmentu klientów. Dodatkowo usunięto elementy rozpraszające uwagę (banery i zbyt duże elementy graficzne) – nowe rozwiązanie przewiduje jedno miejsce emisji bannerów reklamowych w systemie rotacji.
– Liczymy, że zmiany ułatwią użytkownikom serwisu dostęp do szukanych informacji oraz poprawią wizerunek Banku w internecie, a tym samym zwiększą zainteresowanie klientów naszą ofertą – powiedziała Monika Nowakowska, Dyrektor Biura Public Relations.
W ramach projektu został przygotowany również manual określający zasady tworzenia elementów graficznych (bannery reklamowe) wykorzystywanych w serwisie. Zastosowanie zasad w praktyce pozwoli zachować spójny wizerunek strony, efektywnie wspierając kampanie reklamowe.
Projekt nowej strony głównej zrealizowała agencja interaktywna Making Waves.
Źródło: Kredyt Bank