Europ Assistance Polska wraz z Toyota Bank stworzyły pakiety assistance dla klientów indywidualnych, w ramach których ochroną objęte mogą być: tożsamość klienta, jego finanse i płatności, telefon komórkowy, kariera, sprzęt RTV/AGD, a także podróż, samochód oraz mieszkanie.
Począwszy od 16 maja 2013 r., oferta Toyota Banku skierowana do klientów indywidualnych poszerzona zostaje o nowe programy: Bezpieczną tożsamość, Bezpieczną płatność, Mobile assistance, Opiekuna kariery, Przedłużoną gwarancję 12 miesięcy + 24 miesiące, Travel assistance, Home assistance, Moto assistance i Tele assistance. Z szerokiej gamy produktów dodatkowych, klient sam może skomponować pakiet usług chroniących te elementy jego życia, które są dla niego najcenniejsze.
– To kompleksowa, jedna z najciekawszych ofert ubezpieczeniowych na rynku. Chcemy być z naszymi klientami na dobre i na złe – oferując im ponadstandardowe produkty finansowe oraz wartość dodaną – bezpieczeństwo – mówi Bartosz Suchecki, Product Development Manager z Toyota Bank.
Wszystkie pakiety ubezpieczeniowe są dostępne dla każdego klienta Toyota Bank, który posiada kartę debetową lub kredytową banku. Już od 1 zł miesięcznie klienci mogą cieszyć się wybraną ochroną ubezpieczeniową.
– Przygotowując rozwiązania ubezpieczeniowe wraz z naszym partnerem – Europ Assistance Polska, staraliśmy się, aby odpowiadały one realnym potrzebom klientów i konsumentów. Stąd takie rozwiązania jak np. przedłużona gwarancja na sprzęt RTV/AGD czy propozycje, które mogą przydać się podczas wyjazdu na wakacje – tłumaczy Bartosz Suchecki, Product Development Manager z Toyota Bank.
Bezpieczna tożsamość – pomoc w razie utraty ważnych dokumentów
Program Bezpieczna Tożsamość zapewni klientom profesjonalną pomoc w razie utraty dokumentów tożsamości (dowód osobisty, karta pobytu, paszport, prawo jazdy) oraz kart płatniczych i lojalnościowych. Klienci w takiej sytuacji zostaną dokładnie poinstruowani, jakie kroki należy podjąć, by chronić swoją tożsamość. Europ Assistance Polska pomoże również w uzyskaniu nowych dokumentów, a także raportów z Biura Informacji Kredytowej, a gdy do utraty dokumentów dojdzie poza granicami kraju – klienci mogą liczyć na organizację i pokrycie kosztów powrotu do kraju, zakwaterowania lub transportu do ambasady RP.
Bezpieczna płatność – transakcje zbliżeniowe pod ochroną
Jedną z największych obaw Polaków dotyczącą płatności zbliżeniowych, jest ich dokonanie przez osoby nieupoważnione. Bezpieczna płatność to program ochrony nieautoryzowanych transakcji zbliżeniowych, powstałych w wyniku kradzieży kieszonkowej, rozboju lub kradzieży z włamaniem. Klienci posiadający to ubezpieczenie mogą skorzystać z blokady zbliżeniowych kart płatniczych i kredytowych. W ramach programu, przysługuje im również zwrot kosztów nieautoryzowanych transakcji (również internetowych), a także zwrot kosztów wydania nowych środków płatniczych.
Mobile assistance – specjalna ochrona telefonu komórkowego
W czasach rosnącej popularności smartfonów telefon komórkowy nie stanowi jedynie narzędzia do wykonywania połączeń telefonicznych. To narzędzie zawierające najważniejsze dane, z jego pomocą klienci planują wakacje, dokonują płatności, zapisują notatki, skanują ważne dokumenty, wykonują i przechowują zdjęcia, słuchają muzyki i niejednokrotnie pracują. Utrata lub zniszczenie telefonu komórkowego może zatem stanowić ogromny problem. Mobile assistance to ubezpieczenie gwarantujące natychmiastową pomoc: zakup nowego telefonu a także zwrot kosztów nieautoryzowanych połączeń. Warto podkreślić, że ochroną objęte są zdarzenia nie tylko w Polsce, ale na terenie całego świata.
Opiekun kariery – profesjonalna pomoc w razie utraty pracy lub zdolności do pracy
Opiekun kariery to program oferujący profesjonalną pomoc w razie utraty pracy lub zdolności do pracy, polegającą na doradztwie w tworzeniu dokumentów aplikacyjnych i kreowaniu ścieżki kariery. Posiadacze ubezpieczenia, którzy stracą pracę, mogą również liczyć na wsparcie psychologa, a także organizację spotkania z coachem kariery. Pod dedykowanym numerem telefonu, można uzyskać również poradę prawną, a także szereg informacji pomocnych w znalezieniu nowego zatrudnienia.
Przedłużona gwarancja 12 miesięcy + 24 miesiące
Producenci sprzętu RTV/AGD/PC oferują 2 letnią gwarancję, ale gdy po tym okresie sprzęt ulegnie awarii, użytkownicy zdani są na siebie nie tylko w poszukiwaniu odpowiednich fachowców, ale także pokryciu kosztów tych napraw. Przedłużona gwarancja 12 miesięcy + 24 miesiące zdejmuje ten ciężar z użytkowników sprzętu, co więcej gwarantuje wymianę sprzętu na nowy w przypadku, gdy usterka nie może być usunięta.
Travel assistance – ubezpieczenie podróżne wraz z pakietem ochrony
Wystarczy, że klient dokona płatności za podróż (hotel, paliwo lub bilety lotnicze) kartą Toyota Bank by uruchomić kompleksowe ubezpieczenie podróżne wraz z usługami assistance, czyli natychmiastową pomocą w nagłych wypadkach. Co więcej, Travel assistance obejmuje klientów ubezpieczeniem OC na czas podróży. Ochroną ubezpieczeniową objęte są zdarzenia na terenie Europy.
Home assistance – pomoc techniczna i medyczna w domu
W sytuacji awarii sprzętu domowego, kradzieży, włamania lub innego zdarzenia, klienci mogą liczyć na szeroki wachlarz usług specjalistycznych oraz całodobowej infolinii technicznej. A w razie nagłego zachorowania, pakiet Home assistance zapewnia również pomoc medyczną, polegająca na nieodpłatnej wizycie lekarza lub pielęgniarki, organizacji transportu medycznego, a także dostępu do infolinii medycznej.
Moto assistance – pomoc na polskich i europejskich drogach
Klienci Toyota Banku mogą również wybrać z szerokiej oferty pakiet pomocy drogowej obejmującej takie zdarzenia jak wypadek, awaria lub brak paliwa. Moto assistance zapewnia wachlarz świadczeń pomocnych w kontynuacji podróży, między innymi: naprawę pojazdu, jego holowanie do serwisu, dostarczenie paliwa, organizację transportu kierowcy i pasażerów do miejsca zamieszkania lub docelowego miejsca podróży, zakwaterowanie ich na czas naprawy lub pojazd zastępczy. Moto assistance zapewnia całodobową pomoc na terenie Polski i Europy.
Tele assistance – osobisty asystent w telefonie
Toyota Bank wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którym doskwiera brak czasu, proponując serwis Tele assistance. Jest to całodobowy serwis informacyjny o tematyce podróżnej, medycznej, kulturalnej, prawnej i motoryzacyjnej, oferujący również możliwość dokonania rezerwacji biletów na wydarzenia sportowe i kulturalne, stolika w restauracji czy zakupu i dostarczenia prezentów.
Klienci Toyota Banku mogą zapoznać się ze szczegółami oferty pod adresem http://toyotabank.pl/assistance.html.
Źródło: Europ Assistance
