PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościOchrona tożsamości, portfela a nawet telefonu komórkowego

Ochrona tożsamości, portfela a nawet telefonu komórkowego

Wiadomości 16.05.2013 (15:32)

Europ Assistance Polska wraz z Toyota Bank stworzyły pakiety assistance dla klientów indywidualnych, w ramach których ochroną objęte mogą być: tożsamość klienta, jego finanse i płatności, telefon komórkowy, kariera, sprzęt RTV/AGD, a także podróż, samochód oraz mieszkanie.

Począwszy od 16 maja 2013 r., oferta Toyota Banku skierowana do klientów indywidualnych poszerzona zostaje o nowe programy: Bezpieczną tożsamość, Bezpieczną płatność, Mobile assistance, Opiekuna kariery, Przedłużoną gwarancję 12 miesięcy + 24 miesiące, Travel assistance, Home assistance, Moto assistance i Tele assistance. Z szerokiej gamy produktów dodatkowych, klient sam może skomponować pakiet usług chroniących te elementy jego życia, które są dla niego najcenniejsze.

– To kompleksowa, jedna z najciekawszych ofert ubezpieczeniowych na rynku. Chcemy być z naszymi klientami na dobre i na złe – oferując im ponadstandardowe produkty finansowe oraz wartość dodaną – bezpieczeństwo – mówi Bartosz Suchecki, Product Development Manager z Toyota Bank.

Wszystkie pakiety ubezpieczeniowe są dostępne dla każdego klienta Toyota Bank, który posiada kartę debetową lub kredytową banku. Już od 1 zł miesięcznie klienci mogą cieszyć się wybraną ochroną ubezpieczeniową.

– Przygotowując rozwiązania ubezpieczeniowe wraz z naszym partnerem – Europ Assistance Polska, staraliśmy się, aby odpowiadały one realnym potrzebom klientów i konsumentów. Stąd takie rozwiązania jak np. przedłużona gwarancja na sprzęt RTV/AGD czy propozycje, które mogą przydać się podczas wyjazdu na wakacje – tłumaczy Bartosz Suchecki, Product Development Manager z Toyota Bank.

Bezpieczna tożsamość – pomoc w razie utraty ważnych dokumentów

Program Bezpieczna Tożsamość zapewni klientom profesjonalną pomoc w razie utraty dokumentów tożsamości (dowód osobisty, karta pobytu, paszport, prawo jazdy) oraz kart płatniczych i lojalnościowych. Klienci w takiej sytuacji zostaną dokładnie poinstruowani, jakie kroki należy podjąć, by chronić swoją tożsamość. Europ Assistance Polska pomoże również w uzyskaniu nowych dokumentów, a także raportów z Biura Informacji Kredytowej, a gdy do utraty dokumentów dojdzie poza granicami kraju – klienci mogą liczyć na organizację i pokrycie kosztów powrotu do kraju, zakwaterowania lub transportu do ambasady RP.


Bezpieczna płatność – transakcje zbliżeniowe pod ochroną

Jedną z największych obaw Polaków dotyczącą płatności zbliżeniowych, jest ich dokonanie przez osoby nieupoważnione. Bezpieczna płatność to program ochrony nieautoryzowanych transakcji zbliżeniowych, powstałych w wyniku kradzieży kieszonkowej, rozboju lub kradzieży z włamaniem. Klienci posiadający to ubezpieczenie mogą skorzystać z blokady zbliżeniowych kart płatniczych i kredytowych. W ramach programu, przysługuje im również zwrot kosztów nieautoryzowanych transakcji (również internetowych), a także zwrot kosztów wydania nowych środków płatniczych.


Mobile assistance – specjalna ochrona telefonu komórkowego

W czasach rosnącej popularności smartfonów telefon komórkowy nie stanowi jedynie narzędzia do wykonywania połączeń telefonicznych. To narzędzie zawierające najważniejsze dane, z jego pomocą klienci planują wakacje, dokonują płatności, zapisują notatki, skanują ważne dokumenty, wykonują i przechowują zdjęcia, słuchają muzyki i niejednokrotnie pracują. Utrata lub zniszczenie telefonu komórkowego może zatem stanowić ogromny problem. Mobile assistance to ubezpieczenie gwarantujące natychmiastową pomoc: zakup nowego telefonu a także zwrot kosztów nieautoryzowanych połączeń. Warto podkreślić, że ochroną objęte są zdarzenia nie tylko w Polsce, ale na terenie całego świata.


Opiekun kariery – profesjonalna pomoc w razie utraty pracy lub zdolności do pracy

Opiekun kariery to program oferujący profesjonalną pomoc w razie utraty pracy lub zdolności do pracy, polegającą na doradztwie w tworzeniu dokumentów aplikacyjnych i kreowaniu ścieżki kariery. Posiadacze ubezpieczenia, którzy stracą pracę, mogą również liczyć na wsparcie psychologa, a także organizację spotkania z coachem kariery. Pod dedykowanym numerem telefonu, można uzyskać również poradę prawną, a także szereg informacji pomocnych w znalezieniu nowego zatrudnienia.


Przedłużona gwarancja 12 miesięcy + 24 miesiące

Producenci sprzętu RTV/AGD/PC oferują 2 letnią gwarancję, ale gdy po tym okresie sprzęt ulegnie awarii, użytkownicy zdani są na siebie nie tylko w poszukiwaniu odpowiednich fachowców, ale także pokryciu kosztów tych napraw. Przedłużona gwarancja 12 miesięcy + 24 miesiące zdejmuje ten ciężar z użytkowników sprzętu, co więcej gwarantuje wymianę sprzętu na nowy w przypadku, gdy usterka nie może być usunięta.


Travel assistance – ubezpieczenie podróżne wraz z pakietem ochrony

Wystarczy, że klient dokona płatności za podróż (hotel, paliwo lub bilety lotnicze) kartą Toyota Bank by uruchomić kompleksowe ubezpieczenie podróżne wraz z usługami assistance, czyli natychmiastową pomocą w nagłych wypadkach. Co więcej, Travel assistance obejmuje klientów ubezpieczeniem OC na czas podróży. Ochroną ubezpieczeniową objęte są zdarzenia na terenie Europy.

Home assistance – pomoc techniczna i medyczna w domu

W sytuacji awarii sprzętu domowego, kradzieży, włamania lub innego zdarzenia, klienci mogą liczyć na szeroki wachlarz usług specjalistycznych oraz całodobowej infolinii technicznej. A w razie nagłego zachorowania, pakiet Home assistance zapewnia również pomoc medyczną, polegająca na nieodpłatnej wizycie lekarza lub pielęgniarki, organizacji transportu medycznego, a także dostępu do infolinii medycznej.

Moto assistance – pomoc na polskich i europejskich drogach

Klienci Toyota Banku mogą również wybrać z szerokiej oferty pakiet pomocy drogowej obejmującej takie zdarzenia jak wypadek, awaria lub brak paliwa. Moto assistance zapewnia wachlarz świadczeń pomocnych w kontynuacji podróży, między innymi: naprawę pojazdu, jego holowanie do serwisu, dostarczenie paliwa, organizację transportu kierowcy i pasażerów do miejsca zamieszkania lub docelowego miejsca podróży, zakwaterowanie ich na czas naprawy lub pojazd zastępczy. Moto assistance zapewnia całodobową pomoc na terenie Polski i Europy.

Tele assistance – osobisty asystent w telefonie

Toyota Bank wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którym doskwiera brak czasu, proponując serwis Tele assistance. Jest to całodobowy serwis informacyjny o tematyce podróżnej, medycznej, kulturalnej, prawnej i motoryzacyjnej, oferujący również możliwość dokonania rezerwacji biletów na wydarzenia sportowe i kulturalne, stolika w restauracji czy zakupu i dostarczenia prezentów.

Klienci Toyota Banku mogą zapoznać się ze szczegółami oferty pod adresem http://toyotabank.pl/assistance.html.

Źródło: Europ Assistance

2013-05-16
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego
20.12.2025 (23:17) – informacja prasowa

Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego

Dobiega końca wyjątkowy dla ESBANKU Banku Spółdzielczego rok jubileuszu 100-lecia działalności. Świętowanie 100 lat …

a 0 PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki
20.12.2025 (23:14) – informacja prasowa

PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki

19 grudnia PKO Bank Polski otworzył oddział 26 w centrali banku przy ul. Świętokrzyskiej 36. W nowym oddziale …

a 0 PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"
20.12.2025 (23:08) – informacja prasowa

PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"

PZU SA i Bank Pekao SA uzgodniły zmiany w Term Sheet, czyli dokumencie ustalającym zasady współpracy obu spółek …

a 0 Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025
20.12.2025 (21:01) – informacja prasowa

Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025

Vienna Life otrzymała tytuł Friendly Worplace 2025. Kapituła doceniła sposób, w jaki młoda organizacja zbudowała …

a 0 Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.
20.12.2025 (21:00) – informacja prasowa

Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.

Biuro Rzecznika Finansowego przygotowuje się do kolejnego poszerzenia zakresu możliwości pomocy obywatelom. Po …

a 0 PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie
20.12.2025 (20:57) – informacja prasowa

PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie

PKO Bank Polski uruchomił przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie. Bank chce, aby w okresie realizacji strategii, …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców