PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
    • Polska bankowość w liczbach – raporty kwartalne
    • Aktywa banków
    • Bankomaty
    • Bankowość mobilna
    • Bankowość internetowa
    • Konta
    • Karty debetowe
    • Karty kredytowe
    • Karty HCE
    • Kredyty hipoteczne
    • Liczba klientów
    • Placówki
    • Zatrudnienie
    • e-administracja
  • Instytucje
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • Diners Club
    • DNB
    • EuropAssistance
    • First Data
    • Getin Noble Bank
    • HSBC Polska
    • Idea Bank
    • ING Bank Śląski
    • Inteligo
    • Marken Systemy Antywirusowe
    • Mastercard
    • mBank
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • Polski Standard Płatności
    • Provema
    • Prudential
    • PZU
    • Raiffeisen Polbank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • Standard Chartered Polska
    • T-Mobile Usługi Bankowe
    • Toyota Bank Polska
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Pod lupą
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćToyota Bank PolskaOczekiwania klientów bankowości internetowej – wyniki badania Toyota Banku
Toyota Bank Polska

Toyota Bank Polska

Toyota Bank Polska S. A. (TBP) prowadzi działalność na polskim rynku od 2000 roku. Właścicielem TBP jest niemiecka spółka Toyota Kreditbank GmbH z siedzibą w Kolonii.

Oczekiwania klientów bankowości internetowej – wyniki badania Toyota Banku

Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
Toyota Bank Polska 19.05.2010 (15:33)
Konta Toyota Bank Polska

To podstawowe cechy, a nie rozbudowana funkcjonalność konta przyciąga nowych klientów do banków internetowych – wynika z trzyletnich badań przeprowadzonych przez Toyota Bank.

Od wielu lat internetowe konto Toyota Bank Polska uznawane jest za najlepsze znajdujące się w rynkowej ofercie*. Bank przez kilka lat prowadził badania, które pomagały mu prowadzić taką strategię marketingowo-sprzedażową, aby w ocenie nie tylko fachowców, ale przede wszystkim klientów konto mogło stale być jednym z najlepszych na rynku.

Nagrody, które dotychczas otrzymaliśmy pokazują, że nasze konto posiada te cechy, których rzeczywiście szukają klienci, a więc łatwości dostępu do konta i zarządzania finansami osobistymi, a także wysokiego poziom bezpieczeństwa – komentuje Piotr S. Juda, prezes zarządu Toyota Bank Polska. Badania, które prowadziliśmy pomogły nam dopasować nasze konto do oczekiwań klientów – dodaje

 

Badania ukazują oczekiwania, którymi kierują się klienci przed i po założeniu konta. Były prowadzone przez ponad 3 lata na nowych klientach banku, w dwóch etapach:

 

  • Badania na nowych klientach wkrótce po złożeniu wniosku. Próba n=1126 osób

  • Badania na klientach w trzy miesiące po złożeniu wniosku. Próba n=1656 osób

 

Badania były prowadzone w kilku kategoriach m.in.: najsilniejsze elementy oferty (obsługa i usługi) czy usługi Toyota Bank (obecne i planowane). Obejmowały one cały zakres działalności banku. Klienci mogli wybrać kilka odpowiedzi spośród przedstawionych atrybutów.

 

W segmencie obsługi konta internetowego klienci, którzy otworzyli konto w Toyota Bank Polska jako najważniejsze z jego cech wskazali szybkość działania i dostępność do systemu bankowości elektronicznej. Tą odpowiedź wskazało aż 29,6% badanych. Na drugiej pozycji znalazła się funkcjonalność systemu bankowego – 29,5% wskazań.

 

Usługi, z których najczęściej korzystają klienci banku to bezpłatne przelewy. Z tej funkcji korzysta aż 52,6% posiadaczy kont. Na wysokość oprocentowania konta osobistego zwraca uwagę 29,6% osób a konta oszczędnościowego 31,4%.

 

Okazuje się, że niewiele klientów chciałoby lub oczekuje rozszerzenia funkcji swojego konta
o możliwości inwestycyjne. Zaledwie 11% badanych odpowiedziało, że chciałoby inwestować w jednostki funduszy inwestycyjnych w ramach konta. Jak pokazują wyniki ankiet, bardziej są zainteresowania możliwością oszczędzania w ramach konta oszczędnościowego. Na pytanie z jakich usług bankowych w Toyota Bank skorzysta Pan/Pani najbliższym czasie aż 41% odpowiedziało, że
z konta oszczędnościowego oferowanego w ramach konta osobistego w Toyota Bank.

 

W przypadku bankowości elektronicznej ważny jest kontakt i jego jakość ze strony banku. I tu klienci wskazali, że najbardziej preferowanym sposobem jest kontakt mailowy – 54,2% wskazań, a 34,5% wskazało telefon komórkowy jako platformę wymiany informacji.

 

Klienci zdecydowanie nie lubią, kiedy bank wysyła sms z prośbą o oddzwonienie – wyłącznie 0,5% klientów zaakceptowałoby taką formę kontaktu z bankiem. To pokazuje, że klienci nie wyobrażają sobie ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z kontaktowaniem się z bankiem.

 

W drugiej części badania, klienci odpowiadali na pytania po trzech miesiącach korzystania z usług banku. 70,5% badanych odpowiedziało, że korzysta z konta osobistego, a 36,2% z konta oszczędnościowego. Jakość kont, kart i lokat bardzo dobrze oceniło 26,7% badanych a 41,5% dobrze.

 

Wyniki badań pokazują, że cechy jakie ma posiadać bank internetowy to przede wszystkim dobre konto osobiste, które jest bezpieczne i łatwe w prowadzeniu, i które w prosty sposób zapewni możliwość oszczędzania, a niekoniecznie inwestowania choćby w jednostki funduszy. My na tym właśnie się skupiamy – podsumowuje wyniki ankiet Piotr S. Juda.

 

* według rankingu kont osobistych i internetowych Gazety Wyborczej

Źródło: Toyota Bank Polska

Udostępnij: Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
bankowość internetowa ror toyota 2010-05-19
Redakcja PRNews.pl
Tagi: bankowość internetowa ror toyota

Sprawdź także:

a 0 Kolejne rekordy w przelewach Express Elixir. Nowe dane KIR za luty
05.03.2021 (13:35) – informacja prasowa

Kolejne rekordy w przelewach Express Elixir. Nowe dane KIR za luty

W lutym 2021 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 165,8 mln transakcji o łącznej wartości 481,5 mld zł. W systemie …

a 0 Kredyt gotówkowy na PIT -11. W jakich bankach?
05.03.2021 (13:33) – artykuł nadesłany

Kredyt gotówkowy na PIT -11. W jakich bankach?

28 lutego br. minął termin przekazania pracownikom deklaracji PIT-11. Do 30 kwietnia, czyli rozliczenia przez …

a Kariera w finansach 0 Co czwarty Polak poświęca więcej czasu na pracę niż życie prywatne
05.03.2021 (13:31) – informacja prasowa

Co czwarty Polak poświęca więcej czasu na pracę niż życie prywatne

Ponad 26% aktywnych zawodowo Polaków poświęca więcej czasu na pracę zawodową niż życie prywatne. Tak znaczące …

a 0 „Bałtycka Odyseja” najlepszą akcją ekologiczną w Polsce
05.03.2021 (13:28) – informacja prasowa

„Bałtycka Odyseja” najlepszą akcją ekologiczną w Polsce

Akcja „Bałtycka Odyseja” zrealizowana przez Dominika Dobrowolskiego, bank Credit Agricole i spółkę leasingową EFL …

a 0 Nowa kampania pożyczki gotówkowej w Pekao
05.03.2021 (13:26) – informacja prasowa

Nowa kampania pożyczki gotówkowej w Pekao

Bank Pekao wystartował z ogólnopolską kampanią promującą pożyczkę gotówkową przeznaczoną na spłatę kredytów z …

a Tylko u nas 0 Raport PRNews.pl: Liczba klientów mobile only – IV kw. 2020
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
05.03.2021 (12:19) – Tylko u nas

Raport PRNews.pl: Liczba klientów mobile only – IV kw. 2020

Na koniec 2020 r. banki miały już 8,4 mln klientów określanych terminem mobile only. To osoby, które obsługują …

PRNews.pl

Zobacz również

Klienci spłacą mniej, niż wynosiła kwota kredytu – nietypowa frankowa ugoda

Klienci spłacą mniej, niż wynosiła kwota kredytu – nietypowa frankowa ugoda

Frankowi kredytobiorcy dawnego Raiffeisen Polbanku podpisali 1…

Nie spłaciłeś karty, tracisz dostęp do plików – kontrowersyjne praktyki Apple

Nie spłaciłeś karty, tracisz dostęp do plików – kontrowersyjne praktyki Apple

Apple Card miała być przykładem „karty kredytowej…

Ile zarabia prezes banku? Rekordziści prawie 5 mln zł

Ile zarabia prezes banku? Rekordziści prawie 5 mln zł

Ubiegły rok nie był łaskawy dla sektora…

Amazon.pl wystartował. Polska wersja serwisu już dostępna

Amazon.pl wystartował. Polska wersja serwisu już dostępna

Na polskim rynku e-commerce pojawił się nowy…

NBP analizuje zagadnienia dot. pieniądza cyfrowego banku centralnego. „Przeważają raczej negatywne wnioski”

NBP analizuje zagadnienia dot. pieniądza cyfrowego banku centralnego. „Przeważają raczej negatywne wnioski”

Narodowy Bank Polski analizuje zagadnienia związane z…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – IV kw. 2018 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – IV kw. 2018 r.

Jaki jest największy bank w Polsce po…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – III kw. 2018 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – III kw. 2018 r.

Banki w Polsce obsługują już co najmniej…

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – III kw. 2018 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – III kw. 2018 r.

Umacnianie pozycji poszczególnych banków i tylko nieliczne…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

mirekk:

Rynek jest wrażliwy cenowo bo pracodawcy za mało płacą, a klienci chcą wiecznie …

wt, 2 mar 2021 (20:51) • Amazon nie zaskoczył cenami

wściekła suka:

OSZust oszust na OLX!!!! dominic191982@outlook.com …

wt, 2 mar 2021 (11:20) • Wraca oszustwo „na PayPala”. Uważajcie, jeśli sprzedajecie coś na OLX lub Allegro

wściekła suka:

Uwaga na OLX !!! dominik191982@outlook.com OSZUST …

wt, 2 mar 2021 (11:19) • Wraca oszustwo „na PayPala”. Uważajcie, jeśli sprzedajecie coś na OLX lub Allegro

Sergiusz Rześki:

Nie tylko przy upadłości umarzają długi. Mogą to też zrobić przed jak się …

nie, 28 lut 2021 (16:16) • 10 najważniejszych rzeczy, które powinieneś wiedzieć o upadłości konsumenckiej

Beata Mnich:

Należę do programu oddłużającego splacamswojedlugi.pl który pomaga wyjść z zadłużenia. Osoby tam pracujące …

sob, 27 lut 2021 (20:04) • Jak nie odziedziczyć długów? – poradniki Rzecznika Finansowego

  • Kredyt gotówkowy
  • Pit 36
  • 1 procent
  • Pit 11
  • SMART Bankier
  • Pit 2020
  • Pit 39
  • Pit online
  • Pit 8c
  • Rozliczenie PIT
  • e-Deklaracje 2019
  • Kalkulator brutto netto
  • Twój e-pit
  • Pity
  • Pit 28
  • Przelicznik walut
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2021 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców