PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PROd 26 września „i’m lovin’ it” w Polsce. Nowa, światowa kampania wizerunkowa McDonald’s.

Od 26 września „i’m lovin’ it” w Polsce. Nowa, światowa kampania wizerunkowa McDonald’s.

Marketing i PR 24.11.2003 (15:49)

Oficjalny początek nowej kampanii miał miejsce 2 września 2003 roku w Monachium. Do końca września kampania wystartuje w ponad 100 krajach – na wszystkich rynkach, na których działa firma. – Kampania na taką skalę jest bezprecedensowa w historii McDonald’s – mówi Larry Light, Wiceprezydent Korporacji McDonald’s ds. Marketingu.

Nowa kampania jest elementem, wokół którego skupia się aktualnie strategia marketingowa McDonald’s. Jej zadaniem jest skuteczne dotarcie firmy McDonald’s do klientów na całym świecie. Podstawą nowej kampanii jest 5 spotów reklamowych, które odzwierciedlają style życia oraz postawy klientów. W części z tych reklam pojawia się głos zdobywcy trzech nagród na tegorocznym konkursie „MTV Video Music Awards” – Justina Timberlake’a.

– „i’m lovin’ it” to nie tylko hasło czy też po prostu nowe reklamy – to nowy sposób myślenia i komunikowania naszej marki – dodaje Larry Light.

„i’m lovin’ it” to pierwsza kampania McDonald’s stworzona w całości poza Stanami Zjednoczonymi. Na początku 2003 roku McDonald’s zaprosił na wspólne spotkanie największe agencje reklamowe obsługujące firmę. Na spotkaniu zostały przedstawione ogólne założenia dotyczące nowego sposobu podejścia do marki McDonald’s, a także oczekiwania firmy co do ich realizacji.

– Postawiliśmy przed naszymi partnerami wyzwanie: poprosiliśmy, aby zapomnieli to wszystko, co o nas wiedzą i zaprezentowali świeże, oryginalne pomysły na promocję naszej marki – powiedział Larry Light.

Najlepsze pomysły zaprezentowała współpracująca od dawna z McDonald’s mała niemiecka agencja „Heye & Partner”, członek DDB Worldwide Communications Group Inc.

Start kampanii ‘i’m lovin’ it” jest dla McDonald’s kamieniem milowym w procesie odświeżania marki. Po raz pierwszy w historii firmy jeden zestaw reklam i jedno hasło będą używane na całym świecie jednocześnie. Na wszystkich rynkach lokalnych hasło ‘i’m lovin’ it” będzie wykorzystane w reklamie, promocji, public relations i innych działaniach komunikacyjnych związanych z marką.

Pięć reklam „i’m lovin’ it” wykorzystywanych w kampanii zostało nagranych w różnych częściach świata, m.in. w Czechach, Brazylii, Republice Południowej Afryce i Malezji. Opisują one odczucia konsumentów z różnych stron świata w stosunku do marki McDonald’s oraz sposób, w jaki wpisuje się ona w ich życie.

Zostały przygotowane wersje reklam dla różnych grup docelowych. Jedna z nich m.in. skierowana jest do ludzi młodych, inną z kolei przygotowano z myślą o rodzinach. Wyprodukowano także osobne reklamy prezentujące postać Ronalda McDonalda, czy też najbardziej znane produkty firmy.

Reżyserem reklam jest James Brown z brytyjskiej firmy Smuggler/Stink Productions. Został wybrany z grona ponad 100 najbardziej uznanych reżyserów z branży. Ścieżka muzyczna została przygotowana i wyprodukowana przez firmę Mona Davis Music. Nagrania zrealizowano w studiach w Monachium i Los Angeles.

Znana gwiazda muzyczna, Justin Timberlake, nie tylko użycza w reklamach swojego głosu, ale także występuje w kilku krótkich ujęciach reklamowych. Timberlake poza nagraniem piosenki będzie współpracował z korporacją McDonald’s w szerszym zakresie. Celem tej współpracy będzie znalezienie innowacyjnych sposobów na dotarcie do młodych konsumentów.

McDonald’s z kolei planuje sponsorowanie europejskiego trasy koncertowej Justina Timberlake’a. Rozpocznie się ona w listopadzie bieżącego roku w Niemczech.

– Justin idealnie pasuje do marki McDonald’s oraz kampanii „i’m lovin’ it”. Zakłada ona dotarcie do konsumentów w nowoczesny i nowatorski sposób – powiedział Light. – Justin i jego muzyka są tego kwintesencją.

W Polsce działania związane z realizacją kampanii „i’m lovin’ it” rozpoczęły się 26 września.

Elementami wspólnymi nowej kampanii na całym świecie jest podstawowy zestaw reklam telewizyjnych oraz główny motyw muzyczny. Każdy rynek uzyskał sporą swobodę w przygotowaniu i realizacji całej akcji. Za te działania w Polsce odpowiedzialna była obsługująca McDonald’s Polska agencja reklamowa Corporate Profiles DDB.

W ramach lokalnych działań przygotowano adaptacje spotów reklamowych. Nagrano polską wersję piosenki „i’m lovin’ it” oraz ścieżkę dźwiękową do reklam. Swoich głosów użyczyli polscy artyści. Wybrano wykonawców popularnych wśród młodych odbiorców: Katarzynę Rodowicz i Funky Filona.

W czasie kampanii „i’m lovin’ it” spoty reklamowe będą prezentowane w następujących mediach:

· telewizja: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, Polsat, Discovery, Animal Planet oraz stacje muzyczne MTV i Viva

· radio: RMF FM, Radio ZET, Radio Eska

· prasa: Gazeta Wyborcza i Super Express

· kina

· oraz Internet.

Duży nacisk położony został na promocję muzyki związanej z kampanią. Będzie ją można usłyszeć nie tylko w restauracjach McDonald’s, ale także w kinach na terenie całego kraju. Płyty z piosenką w wykonaniu Katarzyny Rodowicz i Funky Filona otrzymają także wybrane rozgłośnie radiowe.

Działania promocyjne w ramach nowej kampanii obejmują także szereg inicjatyw związanych bezpośrednio z restauracjami. Ważną rolę w ich realizacji odgrywać będzie współpraca z mediami na poziomie lokalnym.

2003-11-24
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców