Wraz ze startem pierwszych zawodów w ramach Skandia Maraton Lang Team, Skandia rozpoczyna kampanię #ODDZIŚ, zachęcającą Polaków do aktywności. Kampania obejmuje działania edukacyjne skierowane do rodziców i dzieci, jak również akcję społeczną Pozytywne Obroty podnoszącą świadomość bezpieczeństwa na rowerze.
„Coraz więcej mówi się o powszechnej prokrastynacji, która sprawia, że coraz więcej spraw odkładamy na bliżej nieokreślone jutro – edukację finansową dzieci, aktywność fizyczną, oszczędzanie na przyszłość, wzmacnianie pozytywnych postaw. Z tego względu zdecydowaliśmy się na taki kierunek w komunikacji który – poprzez różne działania – będzie zachęcać do aktywności. W jej ramach podejmujemy szereg ciekawych inicjatyw pozwalających naszym klientom na realizowanie spraw, odkładanych na potem już #ODDZIŚ” – mówi Agnieszka Książek, Dyrektor Marketingu Skandia Życie.
Łącząc zaangażowanie Skandii w świat sportu i finansów, z końcem kwietnia firma rozpocznie kampanię reklamową #ODDZIŚ, na którą obecnie składać się będzie nowa odsłona akcji społecznej Pozytywne Obroty oraz Program Smart Start, w przyszłości zaplanowano kolejne inicjatywy.
Zwiększamy bezpieczeństwo rowerzystów #ODDZIŚ

Akcja społeczna Pozytywne Obroty organizowana jest po raz drugi przez Skandię i Lang Team. Jej tegoroczna odsłona koncentruje się na problemie bezpieczeństwa rowerzystów (szczególnie tych najmłodszych) na drogach, jak również na zwiększaniu świadomości bezpiecznej jazdy na rowerze, a także poruszania się pieszych na drogach. By wziąć w niej udział wystarczy wsiąść na rower i przejechać jedną z czterech tras na Skandia Maraton Lang Team lub w specjalnej strefie kibica na trenażerach. Każdy kilometr nakręcony w ramach akcji to pakiet bezpieczeństwa (szkolenie + odblaski) dla młodych rowerzystów i pieszych w regionie. Ambasadorką akcji jest Dorota Stalińska. Więcej o akcji: www.pozytywneobroty.pl
Zmieniamy myślenie o finansach #ODDZIŚ

Smart Start to kompleksowy program edukacyjny dla rodziców i dzieci. Jego konstrukcja pozwala dorosłym na zabezpieczenie przyszłości finansowej dzieci, umożliwiając przy tym stopniowe, mądre i świadome wprowadzanie najmłodszych w świat finansów. Edukacja w formie zabawy stanowi natomiast najbardziej przyjazną i efektywną formę nauki – korzystając z wchodzącej w skład programu gry i skarbonki McCash dziecko nabywa obycia i doświadczenia z pieniędzmi, uczy się oszczędzać, zarabiać, a nawet pomagać innym i inwestować. Dzięki ubezpieczeniu posagowemu wchodzącemu w skład pakietu rodzic może odkładać z myślą o zapewnieniu stabilnej finansowo przyszłości dziecka, jak również pełnić rolę jego przewodnika po świecie finansów – poprzez szereg eksperckich materiałów i poradników przygotowanych z myślą o przybliżaniu najmłodszym ekonomii w prosty i przyjazny sposób. Więcej o programie: www.programsmartstart.pl
Za kampanię reklamową #ODDZIŚ (kreacja, PR, digital, zakup mediów) odpowiada Grupa WALK. Za działania związane z akcją Pozytywne Obroty (kreacja, digital, promocja) odpowiada GoldenSubmarine.
Skandia Życie TU S.A
