Loteria „Rajd z Subaru” ma na celu zainteresowanie klientów paliwami nowej generacji. Udział w niej może wziąć każdy, kto na stacji Statoil zatankuje jednorazowo co najmniej 15 litrów dowolnego paliwa. Przy każdym zakupie określonej regulaminem ilości paliwa, kupujący otrzyma kupon promocyjny. Tym samym, wszyscy klienci Statoil mogą wielokrotnie wziąć udział w losowaniu – każdorazowe tankowanie uprawnia do odbioru kuponu, co zwiększa szansę wygranej! Ich wydawanie na stacjach potrwa do 13 listopada.
Grand Prix loterii jest najnowszy model Subaru Impreza wraz z atrakcyjną nagrodą pieniężną. Dla pozostałych uczestników przygotowano wiele innych, wartościowych wyróżnień m.in. dwuosobowe wyjazdy na Rajd Monte Carlo i vouchery paliwowe.
Za planowanie i realizację kampanii promocyjnej nowych paliw Statoil, która wystartowała 5 września, odpowiedzialna jest agencja Leo Burnett. Program realizowany jest we współpracy z domem mediowym Pan Media Western. Działania obejmują m.in. BTL na stacjach benzynowych Statoil. Kampania reklamowa prowadzona będzie w prasie, radiu i na billboardach.