Użytkownicy INTERIA.PL mają możliwość kupna biletów lotniczych na blisko 1,5 mln połączeń. W serwisie mogą sprawdzić ofertę linii regularnych i wszystkich tanich linii operujących w naszym kraju, zarówno tych powszechnie znanych, jak np.: Centralwings, Wizz Air, Sky Europe, Germanwings, easyJet, jak i tych mniej popularnych, jak Air Berlin czy Dau Air.
Witryna umożliwia dotarcie do najnowszych promocji cenowych i „super okazji”. Dostępne oferty mogą zaspokoić różne oczekiwania, mieszczą się bowiem w bardzo szerokim przedziale cenowym: od kilkunastu do kilku tysięcy zł. Na przykład bilet do Londynu może kosztować nas tylko 19 zł plus opłaty lotniskowe.
Dzięki serwisowi, klient nie musi przeglądać stron internetowych wszystkich tanich przewoźników, gdyż komplet niezbędnych informacji jest zgromadzony w jednym miejscu. Oznacza to możliwość szybkiego znalezienia stosownej oferty. W przypadku niestandardowych tras lub wyczerpania się miejsc, konsultant pomaga w wyszukaniu alternatywnego połączenia – wyjaśnia Dawid Sadulski, kierownik ds. programowych i PR w Travelplanet.pl.
Za bilet można zapłacić kartą płatniczą, przelewem lub osobiście, w punkcie obsługi klienta Travelplanet.pl (działają już w Warszawie, Katowicach i Bydgoszczy, wkrótce mają się pojawić we wszystkich największych miastach w Polsce). Bilety lotnicze mogą też być doręczone kurierem na adres wskazany w kwestionariuszu.
Obok działu umożliwiającego zakup biletu, w serwisie Samoloty znajduje się także sekcja poradnikowa, zawierająca praktyczne wskazówki związane z komunikacją lotniczą. Z myślą o wygodzie użytkowników wprowadzono też opcję subskrypcji biuletynu informującego o wszelkich nowościach pojawiających się w serwisie.
Wkrótce w serwisie Samoloty ma zostać uruchomione centrum rezerwacji telefonicznych.