„Chcemy dotrzeć z komunikatem reklamowym do przedsiębiorców małych i dużych firm, tych którzy wiedzą na czym polega public relations, oraz tych, którzy do tej pory nie pracowali z żadną agencją” mówi Urszula Krasny, dyrektor generalny w alec’s red house.
Agencja zamieści reklamy w dwóch tytułach wydawanych przez Grupę C2 – dwutygodniku „Auto Tydzień” oraz czasopiśmie „Auto Tuning Świat”. Oba tytuły posiadają dobrą pozycję na polskim rynku prasy motoryzacyjnej i mają grono wiernych czytelników. „Auto Tydzień” to czasopismo skierowane do wszystkich interesujących się szeroko pojętą motoryzacją, natomiast „Auto Tuning Świat” to propozycja dla miłośników samochodów tuningowanych. „Dla firm motoryzacyjnych szczególnie ważna jest efektywna obsługa public relations, ponieważ jest to branża, w której zaufanie klienta jest szczególnie istotne – i bezpośrednio związane z podejmowaniem decyzji o zakupie” mówi Katarzyna Słomińska PR Manager.
W ramach kampanii krakowska agencja zamieści swoje reklamy również w prasie specjalistycznej. Wybrane przez firmę tytuły to: „Doradca Hotelarza”, „Ogólnopolski informator o producentach na rzecz hoteli i gastronomii” oraz czasopismo „Eurologistics”. Dostępny w formie prenumeraty „Doradca Hotelarza” skierowany jest do osób związanych z branżą hotelarską i gastronomiczną.
Wydawany raz do roku „Ogólnopolski informator o producentach na rzecz hoteli i gastronomii” jest wysyłany nieodpłatnie dyrektorom obiektów hotelarsko – gastronomicznych w całej Polsce. Tytuł ten został wybrany ze względu na atrakcyjną grupę docelową, podobnie jak „Doradca Hotelarza”.
„Eurologistics” jest propozycją dla kadry menedżerskiej – odpowiedzialnej za systemy logistyczne w firmie. „Faktem jest, że grupa docelowa Eurologistics nie jest interesującą nas grupą decyzyjną, liczymy jednak na stopniowe rozwijanie znajomości naszej agencji na różnych szczeblach firmy” – wyjaśnia Katarzyna Słomińska.
Wybranym medium reklamy internetowej jest portal BiznesNet.pl.
Dzięki dywersyfikacji przekazów reklamowych, agencja Alec’s Red House ma zamiar dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów i zachęcić ich do nawiązania współpracy.
Kampania potrwa do końca kwietnia 2005.