Do udziału w przetargu zaproszonych zostało 5 domów mediowych: Starcom (współpracujący z KP od końca 2000 roku), Initiative, OMD, Mediaedge:CIA oraz MediaCom. Ostatecznie do prezentacji polegającej na przedstawieniu trzech zadań: strategicznego, kosztowego i organizacyjnego, dotyczących komunikacji dla wybranych marek z portfela KP, przystąpiły 4 firmy. Z rywalizacji wycofał się MediaCom.
Po zapoznaniu się ze wszystkimi prezentacjami i po analizie przygotowanych przez domy mediowe materiałów uznano, że Starcom i OMD przedstawiły najbardziej konkurencyjne warunki cenowo – jakościowe oraz zdecydowanie wyróżniały się wysoką jakością prezentacji. Lepszy okazał się jednak OMD. Jak powiedział Piotr Piechocki, kierownik ds. planowania i zakupu mediów Kompanii Piwowarskiej, prezentacja OMD zawierała więcej świeżych i nowatorskich rozwiązań, pomimo iż firma ta nie współpracowała wcześniej z KP. OMD bardzo trafnie rozszyfrowało grupy docelowe Lecha i Tyskiego i dobrze wykorzystało tę wiedzę przy konstruowaniu rocznych planów mediowych, dodał Piechocki. OMD przedłożyło także korzystniejszą ofertę finansową oraz lepsze warunki zakupu czasu reklamowego w TV i na nośnikach outdoorowych.