On Board PR będzie odpowiedzialny za realizację drugiej edycji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Zielone Okno – wyrzuć rtęć ze swojego życia”, której celem jest podniesienie świadomości Polaków na temat szkodliwego wpływu rtęci na człowieka i środowisko.
Agencja On Board PR Ecco Network przedłużyła umowę na przygotowanie strategii i realizację drugiej edycji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Zielone Okno”. Celem kampanii jest edukacja na temat występowania rtęci w naszym najbliższym otoczeniu oraz wpływu tego toksycznego pierwiastka na człowieka i środowisko. Do zadań agencji należy przygotowanie strategii komunikacji, bieżące doradztwo komunikacyjne oraz koordynacja działań związanych z kampanią.
Inicjatorem kampanii jest firma eco in – lider w produkcji i dostawca materiałów oraz technologii wykorzystywanych przy wytwarzaniu szyb zespolonych. Za realizację projektu z ramienia On Board PR Ecco Network odpowiedzialny jest zespół Anny Dostatniej z działu Retail & Entertainment, prowadzonego przez Tomasza Lisa.
On Board PR
