Onetbanery oferują unikalne i nowatorskie narzędzie AdGen: „czarodzieja banerów”: specjalny kreator, dzięki któremu użytkownik może samodzielnie stworzyć niepowtarzalny baner w oparciu o gotowe motywy graficzne.
Korzystanie z kreatora nie wymaga od użytkownika zaawansowanych umiejętności czy wiedzy z dziedziny projektowania graficznego.
Warto podkreślić, że mechanizm dostarcza wszystkich niezbędnych narzędzi do wykreowania re-klamy – począwszy od różnych rodzajów, kolorów i wielkości czcionek użytych w hasłach reklamo-wych, przez wiele propozycji graficznych reklamy, aż po animacje i akcenty, które zostaną umiesz-czone na banerze.
Monika Bartołd – Bluszko, odpowiedzialna za promocję produktu: nasze wieloletnie doświadcze-nie podpowiedziało nam, ze powinniśmy skupić się na jak najstaranniejszym opracowaniu nowej oferty skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw. Główną cechą dobrych pomysłów jest prostota: u nas reklamodawca sam może zadbać o przygotowanie przekazu reklamowego oraz zaplanować i przeprowadzić kampanię.
Pragnę podkreślić, że proces odbywa się bez udziału pośredników i przy bardzo atrakcyjnej ofercie cenowej. Już teraz, przy uruchomieniu produktu przygotowaliśmy promocyjny koszt zakupu syste-mu OnetBanery.
Reklamodawca ma możliwość wyboru kanałów tematycznych w Onet.pl oraz regionów lub miast w Polsce, gdzie będą wyświetlać się jego reklamy. Mechanizm umożliwia ustalanie dowolnego budżetu dziennego kampanii, którego wysokość wpływa na częstotliwość wyświetlania się reklam zlecenio-dawcy; reklamodawca płaci za emisję 1000 banerów (CPM-Cost per Mille).
Użytkownicy systemu OnetBanery posiadają pełen dostęp do raportów oraz możliwość zarządzania i swobodnego wyboru modyfikacji kampanii reklamowych.
OnetBanery to obok OnetBoksów kolejny produkt z rodziny produktów samoobsługowych w ofercie portalu. Korzystanie z tego typu form reklamy daje możliwość samodzielnego tworzenia, modyfi-kowania i zarządzania własnymi kampaniami reklamowymi. Wszystkie te czynności dla OnetBok-sów i OnetBanerów klienci mogą przeprowadzać w jednym miejscu korzystając z jednego loginu i tej samej „waluty reklamowej”.
