PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PROrange w Polsce

Orange w Polsce

Marketing i PR 19.04.2005 (14:38)

W dniu dzisiejszym Polska Telefonia Komórkowa Centertel sp. z o.o. oraz Orange Brand Services Ltd. podpisały umowę, na mocy której PTK Centertel nabył prawa do wprowadzenia na polski rynek marki ORANGE. Propozycja Zarządu PTK Centertel została zaakceptowana przez obu udziałowców: Telekomunikację Polską i France Telecom.

Zarząd PTK Centertel jest przekonany, że zmiana marki będzie miała pozytywny wpływ na działalność operacyjną i dalszy dynamiczny rozwój firmy, zwłaszcza ze względu na liczne korzyści wynikające z niej dla klientów, m.in.:

  • innowacje produktowe o globalnym zasięgu;
  • atrakcyjne oferty roamingowe;
  • nowa jakość świadczonych usług;
  • lepsza jakość obsługi klienta we wszystkich punktach kontaktu, łącznie z punktami sprzedaży;
  • ekskluzywne urządzenia spersonalizowane będące wyłączną częścią oferty Orange;
  • unikalne rozwiązania techniczne i technologiczne dostępne tylko w ramach międzynarodowej grupy.

„Uważamy, że podejmując decyzję o zmianie marki dokonaliśmy bardzo dobrego wyboru, zwłaszcza w kontekście długofalowej strategii rozwoju naszej firmy” – powiedział Jean-Marc Vignolles, Dyrektor Generalny Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel – „Wierzymy, że dzięki naszemu pełnemu członkostwu w Orange, będziemy mogli podnieść satysfakcję naszych klientów i zaoferować im jeszcze bardziej atrakcyjne oferty – korzystając z doświadczenia i wsparcia międzynarodowej grupy. Jest to dobra wiadomość także dla naszych Udziałowców, Partnerów i Pracowników – zarówno PTK Centertel, jak i całej Grupy TP – gdyż oznacza to także wzrost wartości spółki”.

Sanjiv Ahuja, Dyrektor Wykonawczy, Orange SA – ?Orange jest jedną z najbardziej znanych i najsilniejszych marek telekomunikacyjnych na świecie, będącą motorem naszego wzrostu i sukcesu w całej organizacji działającej pod tą marką. Jest marką, której klienci ufają i kojarzą z prostymi i przejrzystymi produktami oraz usługami, spełniającymi ich potrzeby i wzbogacającymi ich o unikalne doświadczenia Orange. Jesteśmy pewni, że wprowadzenie marki Orange, także tutaj w Polsce, przyniesie również znaczący sukces.”

„W ocenie Zarządu Telekomunikacji Polskiej wprowadzenie marki Orange będzie również szansą dla poprawy satysfakcji klientów Grupy TP oraz umożliwi PTK Centertel szybsze osiągnięcie pozycji lidera rynku telefonii mobilnej w Polsce i w ten sposób podniesie wartość całej Grupy TP” – mówi Marek Józefiak, Prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej S.A.

Opłata licencyjna za użytkowanie znaku handlowego Orange przez PTK Centertel wynosi 1.6% rocznych obrotów PTK Centertel.

Marka Orange została wprowadzana po raz pierwszy na rynek brytyjski w kwietniu 1994 r. W chwili obecnej, Orange jest jedną z wiodących marek na rynku telefonii komórkowej, z której korzysta ponad 54 miliony klientów w 16 krajach. Marka Orange jest uznana za jedną z najbardziej innowacyjnych o jednym z najwyższych wskaźniku rozpoznawalności. W 2004 r. dochody Orange wyniosły 19,67 miliarda euro.

##

Polska Telefonia Komórkowa Centertel sp. z o.o. jest operatorem dwóch sieci telefonii komórkowej: cyfrowej IDEI z ponad 8 mln użytkowników i analogowej NMT450i (Centertel), z której korzysta kilka tysięcy abonentów – posiada ok. 32% udział w polskim rynku telefonii mobilnej (pozycja nr 2). W ogólnopolskiej dwuzakresowej (GSM 900/1800) sieci IDEA dostępne są: usługi bezabonamentowa: Idea POP, kompleksowa oferta Jedna Idea oraz wyjątkowa oferta dla klientów biznesowych – Nowa Idea dla Firm. W obu sieciach PTK Centertel dostępne jest kilkadziesiąt usług, m.in.: poczta głosowa, transmisja danych i faxów, dostęp do Internetu (WAP, mBox, HotSpoty W-LAN), szybka transmisja danych GPRS, multimedialne serwisy MMS, usługi SMS Premium Rate, usługi mobile-banking, tematyczne serwisy informacyjne, informacje tekstowe SMS, usługi Sieci Inteligentnej, usługi lokalizacyjne (co-gdzie-któredy, Gdziecko, Idea Nawigator, Gdzie Jesteście, Gdzie Oni Są), programy lojalnościowe (Profit, ProPozycja) oraz roaming z ponad 340 operatorami na całym świecie. Oferta sieci Idea dostępna jest w ponad 1,1 tys. punktów sprzedaży na terenie całej Polski. Udziałowcami PTK Centertel są: Telekomunikacja Polska, posiadająca 66 proc. udziałów oraz France Telecom z 34 proc. udziałów.

Więcej informacji nt. PTK Centertel i oferty sieci IDEA dostępnych jest w Internecie http://www.idea.pl oraz pod numerem Informacji Handlowej 0-801 234 567.

2005-04-19
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach
13.12.2025 (17:53) – informacja prasowa

Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach

11 tys. zł może zaoszczędzić przedsiębiorca, który kupi popularny samochód przed końcem tego roku korzystając z …

a 0 Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń
13.12.2025 (17:46) – informacja prasowa

Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń

PKO Bank Polski, Santander Bank Polska i Bank Pekao to trzy najsilniejsze medialnie marki sektora bankowego w …

a 0 Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach
13.12.2025 (17:02) – informacja prasowa

Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach

W zarządzaniu roszczeniami ponad 40% respondentów z branży ubezpieczeniowej twierdzi, że decyzje bazują bardziej na …

a 0 Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego
13.12.2025 (17:00) – informacja prasowa

Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego

12 grudnia 2025 roku, Rada Nadzorcza ING Banku Śląskiego powołała Wojciecha Sieńczyka na stanowisko Wiceprezesa …

a 0 Generali z ratingiem A+
13.12.2025 (16:58) – informacja prasowa

Generali z ratingiem A+

AM Best przyznał Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. rating siły finansowej (FSR) na poziomie A+ (Superior) ze …

a 0 Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS
13.12.2025 (16:57) – informacja prasowa

Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS przygotowały nowy materiał edukacyjny dla dzieci od 9. roku życia: grę planszową „Za …

PRNews.pl

Zobacz również

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Placówek bankowych w Polsce nadal ubywa, choć…

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Po publikacji artykułu o nagrodach rocznych w…

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Apple Watch SE 3 to jeden z…

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 r. wciąż widać…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

manhee:

Co za idiotyzm: betoniarka, chirurżka, cieślini, drukarka, majsterka, nianiek, rybaczka, szlifierka, tapicerka …

sob., 13 gru 2025 (15:59) • Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców