Orbis przygotował raport „Trendy na rynku korporacyjnym w zakresie zarządzania podróżami służbowymi”. Przebadano 300 respondentów, z czego 60% stanowiły osoby z top managementu, managerowie wyższego i niższego szczebla.
Pytania miały na celu poznanie sposobów zarządzania budżetami na wydatki hotelowe oraz zdiagnozowanie powodów i kryteriów wybierania określonych miejsc noclegowych, hotelowych oraz usług pozanoclegowych. Inne zagadnienia badania: poznanie modeli decyzyjnych podróżującej kadry managerskiej, polityki rezerwacji i potrzeb firm korzystających z agentów organizujących podróże w obszarze rezerwacji hoteli.
Wyniki dotyczą między innymi:
- struktury rynku,
- profilu klienta,
- częstotliwości i sposobu dokonywania rezerwacji hotelowych,
- głównych potrzeb gości hotelowych,
- rocznych kosztów przeznaczanych na hotele.
Do pobrania: pełny raport w pliku PDF.
Źródło: Orbis
