Ruszyła druga odsłona kampanii promującej oszczędzanie w systemie mSaver, prowadzonym przez mBank. Wykorzystywane w kampanii reklamy ambientowe i POS zostały przygotowane przez GMP Advertising.
Świnki-skarbonki rosnące dzięki oszczędnościom ich właścicieli stały się głównym symbolem prowadzonych obecnie działań promocyjnych mBanku. Bank zachęca w nich do udziału w nowoczesnym programie regularnego oszczędzania – mSaver. Drugą odsłonę działań przygotowała między innymi agencja GMP Advertising.
Działania odbywają się w październiku. Celem kampanii jest przedstawienie klientom prostych reguł oszczędzania na „zaokrągleniach” i przy każdej wykonanej transakcji, które charakteryzują mSavera.
GMP Advertising w największych miastach Polski prowadzi dla mBanku działania w formie reklam ambientowych i POS. W ramach akcji przygotowano standy w salonach Empik, naklejki na kuwetach zakupowych w hipermarketach Tesco, kampanię w fitness klubach oraz największych w kraju biurowcach, gdzie podróżujący windami stykają się z wyklejonymi 2 lub 3 ścianami.
/GMP Advertising