Pod hasłem „Twój podarunek, nasze rozwiązania, oszczędności dla pracowników” wystartowała jesienna kampania reklamowa kategorii Motywacja Pracowników firmy Sodexo Benefits and Rewards Services. Jej głównym celem jest podkreślenie oszczędności jakie mogą generować pracownicy dzięki korzystaniu z Kuponów i Kart Podarunkowych Sodexo. Kampania potrwa do grudnia i obejmuje reklamy w prasie branżowej, opiniotwórczej i Internecie, a także działania public relations.
Według raportu Genworth 2014, przeprowadzonego przez Deloitte w 2013 roku, aż 77% Polaków przyznało się do problemów finansowych w czasie Świąt, a nadchodzące święta będą o 15% droższe w porównaniu z ubiegłorocznymi. Dlatego Sodexo kieruje swoją kampanię
do pracodawców, którzy poszukują atrakcyjnych upominków, gwarantujących zatrudnionym wymierne korzyści. Głównym celem działań jest prezentacja Bożonarodzeniowej oferty firmy. Dzięki rozszerzonemu Portfelowi Korzyści „Oszczędny dom”, dołączanemu do Kuponów i Kart Podarunkowych Sodexo, pracownicy mogą zaoszczędzić aż do 10371 złotych na domowe zakupy. Użytkownicy będą mogli skorzystać z różnorodnych promocji sięgających nawet 50%
m.in. u takich partnerów jak: Yves Rocher, Carrefour, Leroy Merlin, Tchibo, Home&You, C&A, GoSport czy Smyk. Ponadto otrzymają 10 groszy rabatu na każdym litrze paliwa zatankowanego
na stacjach Statoil. Nowością w ofercie jest Promosklep – w którym użytkownicy kart i kuponów będą mogli kupić bilety do kina czy karty wartościowe do najbardziej popularnych sieci handlowych w Polsce z rabatem sięgającym 20%. Proponowane rozwiązania gwarantują zatrudnionym swobodę wyboru i są odpowiedzią na różnorodność ich potrzeb, upodobań czy stylu życia.
Oferta Sodexo to przede wszystkim, doceniana w motywowaniu pracowników, elastyczność wyboru jaką zapewnia korzystanie z Kuponów i Kart Podarunkowych. Przygotowany przez nas atrakcyjny pakiet rabatów i zniżek gwarantuje podczas zakupów realneoszczędności, a co za tym idzie wsparcie domowego budżetu. I właśnie dlatego „Oszczędny dom” to motyw przewodni naszej tegorocznej kampanii – powiedział Arkadiusz Rochala, Dyrektor Marketingu i Rozwoju
w Sodexo Benefits and Rewards Services.
Kampania „Twój podarunek, nasze rozwiązania, oszczędności dla pracowników” jest prowadzona w dziennikach, magazynach biznesowych i branżowych z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, a także w Internecie. Ważnym elementem kampanii jest bezpośrednia komunikacja
z potencjalnymi klientami: do kilkudziesięciu tysięcy odbiorców zostanie wysłany mailing
z ofertą Sodexo.
Za kreacje w prasie i Internecie odpowiada agencja Peppermint, media plan opracował
dom mediowy Mindshare, natomiast działania public relations realizuje Agencja
ConTrust Communication.
