Trzy blogowiczki mają zamiar pisać o kobiecym spojrzeniu na biznes, także ten elektroniczny. Nie zabraknie też wpisów dotyczących ciekawych pomysłów zasłyszanych podczas codziennych wędrówek po Sieci oraz „historii z życia kobiety pracującej”.
Co ciekawe, bloga współtworzy także właścicielka sklepu – Anna Marynowska ma zamiar pisać o kulisach prowadzenia jednego z wiodących serwisów eCommerce.
„Wyzwaniem jest dla mnie przełamanie stereotypu braku zaufania dla sklepów internetowych, oraz utrzymanie oferty i obsługi na najwyższym poziomie Dzięki bardzo bogatej ofercie, szczegółowym opisom, a także opiniom naszy klientów, staramy się dostarczać coraz lepszą usługę. Na blogu postaram się odsłonić trochę tajników skutecznego prowadzenia eBiznesu.” – mówi Anna Marynowska,
Blogowiczki deklarują też dużą ilość twórczych konkursów. Blog.elady.pl ma być miejscem rozmów i dobrej zabawy dla każdego kto ceni kobiece spojrzenie na pracę, Sieć i biznes.
Blog jest jednym z pierwszych tego typu projektów w Polsce. Model biznesowy oraz wdrożenie przygotowała agencja interaktywna Janmedia, korzystając ze swojego doświadczenia z rynku USA.
„Serwis blog.elady.pl jest doskonałym sposobem na budowanie zaufania do sklepu oraz znajomości marki elady.pl wśród atrakcyjnej grupy odbiorców. Blog doskonale podkreśla autentyczne zalety elady.pl – otwartość na klienta, śledzenie trendów i zaufanie jakim darzą sklep klienci. Poza tym panie z blog.elady.pl po prostu piszą o naprawdę ciekawych tematach.” – mówi Tomek Karwatka z Janmedia.