Partner of Promotion jest pierwszą, polską agencją, która uzyskała ISO na cały zakres prowadzonej przez siebie działalności. Certyfikat zgodności z normą ISO 9001:2001 obejmuje wszystkie usługi public relations świadczone przez agencję, w tym: PR produktowy, PR korporacyjny, doradztwo w zakresie relacji inwestorskich oraz zarządzanie sytuacją kryzysową.
– Zarządzanie przez jakość było zawsze jednym z ważniejszych elementów w codziennej pracy agencji. Dlatego cała procedura certyfikacji przebiegała bardzo sprawnie – mówi Paweł Trochimiuk, Prezes Partner of Promotion.
Na potrzeby certyfikacji w agencji zmienione zostały częściowo procedury obsługi klienta oraz został sformalizowany system ocen efektywności szkoleń pracowników. W opinii audytora – firmy ISOQAR – w Partner of Promotion na bardzo wysokim poziomie prowadzona jest dokumentacja kontaktów z klientami oraz system planowania i rozliczania projektów.
Norma ISO 9001:2001 jest międzynarodowym standardem dla systemów zarządzania jakością, mającym zastosowanie dla każdej organizacji, niezależnie od jej wielkości i rodzaju. Odnosi się ona do procesów decydujących o wytworzeniu produktu albo usługi, jakich dostarcza swoim klientom organizacja. By uzyskać pewność, że potrzeby i oczekiwania klientów są spełnione, norma określa zasady systematycznej kontroli nad poszczególnymi czynnościami. W przypadku, gdy firma spełnia wszystkie wymagania tej normy, może ubiegać się o wydanie stosownego certyfikatu. Certyfikat zgodności z normą wydaje niezależna jednostka certyfikująca.
Sprawdź także:
11.10.2024 (07:18)
– informacja prasowa
Kredyt hipoteczny zjada jedną trzecią dochodów. Najtrudniej jest młodym związkom
Kredyt hipoteczny stanowi istotną część wydatków w budżecie domowym wielu par. Najtrudniej jest związkom o krótkim …
11.10.2024 (07:16)
– informacja prasowa
Już sześciolatki korzystają z bankowości elektronicznej. Często nie są świadome cyberzagrożeń
Zdaniem 88 proc. badanych Polaków dzieci powinny mieć własne pieniądze w postaci kieszonkowego – wynika z badania …
11.10.2024 (07:12)
– informacja prasowa
Nie przewidzisz tego, co będzie – PZU zachęca do zabezpieczenia życia i zdrowia
„A co, jeśli…?” – pod takim hasłem PZU wystartował z kampanią produktową promującą indywidualne ubezpieczenia na …
11.10.2024 (07:10)
– informacja prasowa
„Bezpieczne dzieci w sieci” - ING udostępnił nową grafikę dla karty płatniczej
W ramach kampanii edukacyjnej „Bezpieczne dzieci w sieci” ING udostępnił nową grafikę dla karty płatniczej – tym …
11.10.2024 (07:07)
– informacja prasowa
Ubezpieczenie Pakiet Dom w aplikacji CA24 Mobile
Bank Credit Agricole udostępnił w aplikacji CA24 Mobile ubezpieczenie Pakiet Dom. Klienci mogą ubezpieczyć swój dom …
09.10.2024 (21:27)
– informacja prasowa
Nowy numer Przewodnika Kariera w Finansach i Bankowości
Nie samą technologią żyje człowiek. Poprzedni numer Przewodnika Kariera w Finansach i Bankowości poświęcono …