Klienci sklepów internetowych na całym świecie dokonali w 2006 roku zakupów na kwotę 102,1 miliarda dolarów. Jak podaje serwis wirtualnemedia.pl jest to wynik wyższy o 24% w stosunku do poprzedniego roku. Banki starają się wykorzystać takie zjawiska.
– Internauci odwiedzający stronę MultiBanku mają do dyspozycji Pasaż handlowy. To specjalne miejsce, w którym można dokonywać zakupów on-line. Dodatkowo klienci MultiBanku płacący za pomocą MultiTransferu otrzymują rabaty sięgające nawet kilkudziesięciu procent – mówi Krzysztof Kowalski z MultiBanku – Aż 97% naszych klientów dokonuje transakcji finansowych za pomocą Internetu, dlatego jesteśmy przekonani, że pasaż, w którym już teraz można kupić 50 000 produktów bez wychodzenia z domu będzie się cieszył dużym zainteresowaniem – dodaje
Pasaż w liczbach:
6 – sklepów internetowych skupia obecnie oferta Pasażu handlowego MultiBanku
10- liczba ogólnych kategorii produktowych (m.in. książki, zegarki, komputery)
41– szczegółowych kategorii produktowych
100 tys – tyle tytułów książek będzie można kupić niebawem w Pasażu handlowym
120 zł – tyle średnio wydaje internauta w Pasażu handlowym