Z początkiem września br. Paweł Kowalewski rozpoczął współpracę z Kostrzewa PR. Agencji powierzono zadania z zakresu promocji oraz kreowania wizerunku artysty, jak i kierowanej przez niego agencji reklamowej Communication Unlimited.
Paweł Kowalewski zalicza się do grona najważniejszych polskich artystów ostatnich trzydziestu lat. Ukończył z wyróżnieniem wydział malarstwa na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Już w czasie studiów przynależał do legendarnej formacji artystycznej „Gruppa”. Był również współwydawcą wydawanej przez grupę gazety „Oj dobrze już”. Od 1985 wykłada na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego ASP w Warszawie. W 1991 założył i prowadzi do dziś własną agencję reklamową Communicated Unlimited.
W tym roku, CU zawarła sojusz z amerykańską agencją GMR Marketing, która przynależy do drugiej co do wielkości grupy reklamowej na świecie- OMNIKOM.
Od 2004 roku nieprzerwanie pełni funkcję prezesa polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA), a w 2008 został również oraz vice prezesem do spraw strategii w IAA Global.
W roku 2008, jeden z jego obrazów- „Mon cheri bolsheviq” został sprzedany na aukcji za rekordową sumę 120 tys. złotych.
Agencja Kostrzewa PR została wybrana w konkursie ofert, a umowę dotyczącą współpracy podpisano do końca br.
Źródło: Kostrzewa PR