PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjePaweł Kucharski z BRE: mBank zmodyfikuje i ulepszy ofertę

Paweł Kucharski z BRE: mBank zmodyfikuje i ulepszy ofertę

Informacje 26.03.2008 (06:30)

Michał Macierzyński: Chciał bym zacząć od pytania, które w świetle ostatnich wydarzeń nasuwa się samoistnie – co się stanie z mBankiem po odejściu z BRE Banku prezesa Lachowskiego?

Paweł Kucharski: Na pewno ta zmiana zamyka pewną epokę w dziejach mBanku. Prezes Lachowski jest pomysłodawcą modelu biznesowego mBanku i przez te wszystkie lata, od 2000 roku niezmiennie stymulował rozwój banku. Jednak nie możemy zapominać, że mBank to nie tylko Sławomir Lachowski, ale także świetny, dynamiczny i mocno zaangażowany zespół, który ciężko pracował i nadal pracuje, budując coraz silniejszą markę mBanku. Mogę zapewnić, że mBank będzie dalej podążał wytyczoną drogą, pozostając głównym innowatorem na naszym rynku finansowym.

A jakim bankiem jest teraz mBank? Wirtualnym, internetowym…?

mBank to bank nowoczesny i innowacyjny, bank, który przede wszystkim wykorzystuje w kontaktach z klientem zdalne kanały dystrybucji. W latach 2003 i 2004 rozszerzyliśmy wachlarz kanałów kontaktu z klientem o punkty naziemne – Centra Finansowe i mKioski – ale są to przede wszystkim punkty sprzedaży produktów kredytowych – bez tych punktów nie moglibyśmy udzielać np. kredytu hipotecznego.

Gdy rozpoczynaliśmy działalność, świadomie kształtując nasz wizerunek, ludzie odbierali nas jako bank wirtualny. Pierwsze badania wskazywały właśnie na to: wszyscy mówili: „to jest bank wirtualny”, bardzo jasno nakreślali naszą pozycję na rynku. W tej chwili klienci postrzegają nas, zgodnie z naszymi oczekiwaniami, jako bank nowoczesny, bank innowacyjny, nadal z dużym naciskiem na internet jako podstawowy kanał komunikacji.

Gdy mBank startował, był bankiem drugiego wyboru. Czy sytuacja w tym względzie się zmieniła? Czy stał się bankiem pierwszego wyboru?

Tak, zdecydowanie zmieniliśmy nasze pozycjonowanie w tym zakresie, jesteśmy bankiem pierwszego wyboru. Stworzyliśmy bogatą, pełną ofertę produktów i usług, obecnie jedną z najszerszych na rynku i coraz skuteczniej komunikujemy ją naszym klientom odpowiadając na ich potrzeby. Ponadto w ciągu kilku ostatnich lat zdecydowanie zmieniło się postrzeganie Internetu – znacznie wzrosła liczba jego użytkowników, stał się narzędziem codziennego użytku zarówno w pracy, jak i w domu . Dzięki temu wizja, jaką mieliśmy w momencie zakładania mBanku: bankowość przeniesie się do zdalnych kanałów, przede wszystkim do Internetu, ma szansę już wkrótce stać się rzeczywistością. Oczywiście jeszcze jakiś czas na pewno doradztwo będzie się odbywało w fizycznych placówkach. Jednak rozwój technologii, a także stopniowa zmiana przyzwyczajeń ludzi, powodują, że to doradztwo będzie mogło odbywać się w domu, zdalnie poprzez czaty, wideokonferencje itd.

Z kim w 2008 roku mBank będzie najbardziej konkurował? Kto jest teraz najgroźniejszym konkurentem dla mBanku?

W tej chwili widzimy dwóch konkurentów, z którymi najostrzej będziemy walczyć o rynek: to jest ING ze swoją nową ofertą oraz Inteligo, które zapowiada nowe pomysły i silną komunikację. Wydaje się, że te dwie oferty celują do naszej grupy potencjalnych klientów. Dodam jednak, że silna konkurencja oferty internetowej zawsze nas pozytywnie mobilizowała i dodawała wiarygodności całemu rynkowi internetowemu, co przekładało się na szybszy przyrost Klientów, a co najważniejsze dla nich oznacza lepszą cenowo i jakościowo ofertę.

Pomówmy teraz o planach na przyszłość. Czy szykujecie na ten rok jakąś bombę, taką, jak w ubiegłych latach były SUS czy mBank mobile?

Najważniejszym nowym projektem mBaku jest obecnie rozwój transgraniczny. Jeśli chodzi o Polskę, to myślę, że będziemy robili dużo takich rzeczy, które nie będą stricte produktowymi, nowymi ofertami, ale będziemy ulepszać, poprawiać procesy, będziemy robić sporo w zakresie cross sellingu. Z kolei jeśli chodzi o nowe produkty to będziemy aktywni w zakresie kart. Już wkrótce przedstawimy klientom nową kartę cobrandową, z bardzo ciekawym partnerem. Wprowadzimy do oferty kredyt samochodowy rozszerzając zakres kredytów konsumpcyjnych. Po stronie inwestycyjno-depozytowej planujemy wdrożenie produktów strukturyzowanych.

Na rynku mówi się, że planujecie specjalną ofertę dla klientów z grubszym portfelem. Czy faktycznie tak jest?

Nie będziemy rozróżniać naszej oferty i przygotowywać specjalnego pakietu dla klientów z grubszymi portfelami. To wynika z naszej filozofii, której się trzymamy od samego początku – każda złotówka pracuje tak samo, tworzymy egalitarny bank dla każdego, nie segmentujemy klientów według ich zasobności. Rozróżniamy klientów raczej na podstawie m.in. ich otwartości na Internet, potrzeb w zakresie produktów i usług. Będziemy rozwijać produkty i usługi z obszaru inwestycji i to one będą skierowane do tych klientów, którzy mają większe depozyty, biorą większe kredyty, czy generalnie dysponują większymi środkami. Przygotujemy m.in. produkty z zakresu asset management i wealth management. Zmieniamy i ulepszamy ścieżki obsługi , czyli po prostu usprawniamy nasze procesy. Te usprawnienia będziemy wprowadzać dla wszystkich klientów, bo wierzymy, że posiadając dobrą technologię, tak naprawdę możemy na najwyższym poziomie obsługiwać wszystkich.

Na który kwartał roku to planujecie?

Powiem tak: to się już dzieje. Nie będziemy tego ogłaszać jako wielki boom, wolimy zaskoczyć klientów. Będziemy stopniowo dodawać różne elementy, czy to z oferty, czy też po stronie obsługi – w pierwszej kolejności dla grupy najbardziej aktywnych klientów z największymi środkami. Jednak, tak jak mówiłem, docelowo chcemy objąć zamianami w zakresie obsługi wszystkich klientów.

Pomówmy teraz o kredytach hipotecznych, bo to bardzo ważny obszar rynku. Przedstawiciele Związku Banków Polskich po cichu przyznają, że rynek już tak nie będzie rósł. Potwierdzają to prognozy NBP. Czym chcecie zaskoczyć klientów i czy zauważyliście, że w styczniu było gorzej, niż w zeszłym roku ze sprzedażą kredytów?

Jak zwykle mamy bardzo przejrzystą i jasną komunikację, a więc mogę powiedzieć, że średnio w zeszłym roku sprzedawaliśmy około 200 – 210 mln kredytów hipotecznych miesięcznie. W styczniu sprzedaliśmy 188 mln, a w lutym 200 mln.. Myślę, że przynajmniej na razie nie możemy mówić, że ochłodzenie rynku nas dotknęło. Prowadzimy działania, które mają zminimalizować efekty spowolnienia rynku. Przede wszystkim mocniej wykorzystujemy naszą ogromną bazę klientów (ponad 1,6 mln Klientów), wzmacniając działania cross sellingowe.

Ile ten okres ochłodzenia, według Was, może potrwać?

Nie przewidujemy jakiegoś wielkiego pogorszenia sytuacji. Spodziewam się, że w drugiej połowie roku wszystko powinno wrócić do normy. Mówiąc szczerze korzystamy też z tej wiedzy, która gdzieś funkcjonuje na rynku.

Jaka jest w mBanku średnia wartość kredytu? Czy jest ona wyższa niż na rynku, gdzie wynosi około 180 tysięcy złotych?

W minionym roku było to ok. 260 tys. – zatem wyżej, niż średnia rynkowa.

Teraz także bardzo ważne pytanie – co dzieje się na giełdzie. Czy ostatnie spadki odbiły się na Waszych wynikach, na wynikach klientów?

Trudno mi się odnieść do tego, jak to się odbiło na wynikach klientów, bo to jest wynik indywidualnej polityka każdego, kto inwestuje na giełdzie. Jeśli chodzi o nasze wyniki, to widać tutaj naszą pracę, którą wykonaliśmy nad rozwojem systemu. Wszystkie produkty w mBanku zbudowane są wokół eKONTA. Także wszystkie pieniądze, które wypłynęły z usług typu eMAKLER czy funduszy inwestycyjnych, trafiają na eKONTO i z tego punktu widzenia mamy nad nimi dużo większą kontrolę niż to się dzieje w przypadku innych banków, gdzie tak naprawdę klient musi z rachunku maklerskiego czy też z innego rachunku, na który wpłynęły mu fundusze, przetransferować pieniądze gdzieś indziej. U nas te pieniądze trafiają na eKONTO i klient może bardzo łatwo ulokować te pieniądze na rachunku oszczędnościowym eMAX plus czy mLOKACIE. Widać, że ta praca, którą wykonaliśmy wcześniej, budując wokół eKONT różne, alternatywne, bardzo atrakcyjne formy inwestowania, oszczędzania, przynosi teraz efekty.

Wróćmy więc do depozytów. Ostatnio wojna w tym segmencie rynku przybrała na sile. Jak na tym tle wypada mBank? Wiem, że macie dość atrakcyjną ofertę, ale jakoś jej nie widać w zestawieniach, częściej mówi się o bankach bardziej tradycyjnych lub nawet takich niszowych.

Powiem tak: my jesteśmy bardzo zadowoleni, zarówno jeśli chodzi o te środki, które wypłynęły z funduszy czy z giełdy, jak i jeśli chodzi o nowo pozyskane środki. Wracam do naszego modelu eKONTA powiązanego z depozytami, oszczędnościami, funduszami. Dzięki temu nie spotkaliśmy się z efektem, że odpływają nam środki, a powiem więcej, że w styczniu przypłynęło do nas ponad pół miliarda depozytów. Oczywiście część z nich pochodzi z funduszy, które nasi klienci umorzyli, część pochodzi z giełdy, ale też duża część to nowe środki. To nas bardzo cieszy. Ja powtarzam cały czas: my w swojej polityce chcemy mieć bardzo wysokie oprocentowanie, ale chcemy też, żeby to oprocentowanie było wysokie w długim terminie. Rzadko robimy jakieś krótkoterminowe promocje, bo chcemy, żeby klienci mieli poczucie, że u nas zawsze mają jedną z najkorzystniejszych ofert i to nie jest wynikiem tymczasowej akcji marketingowej. To, co się dzieje w tym zakresie na rynku, to co w tej chwili przedstawiają inne banki, to według mnie chwilowe promocje, które w tej chwili budzą zainteresowanie rynku ale zaraz znikną. Ocenę zostawiam jednak klientom. Naszym celem jest utrzymanie bardzo atrakcyjnego oprocentowania depozytów, ale też pokazywania mBanku jako tego, który ma taką politykę w długim okresie i nie stosuje krótkoterminowych promocji.

Jedną z największych wad mBanku jest fakt, że często jest utrudniona wpłata czy wypłata gotówki. Czy zamierzacie coś w tym zakresie zrobić, czy macie jakieś plany?

Mamy plany. Po pierwsze: cały czas pracujemy nad siecią wpłatomatów, które już działają. Ta sieć będzie mocno rozszerzona i to istotnie powinno pomóc. Poza tym kolejne instalowane wpłatomaty będą nowszymi, mniej zawodnymi maszynami – chcemy w najwyższym stopniu zminimalizować ich awaryjnośc. Po drugie mamy projekt, który spowoduje, że faktycznie ta wpłata pieniędzy powinna być łatwiejsza. Ale o tym powiemy prawdopodobnie w drugiej połowie roku. Pierwszym krokiem, tak jak powiedziałem, będzie dodanie wielu nowych wpłatomatów – w tej chwili mamy ich około 50, za chwilę myślę, że będzie to przynajmniej 150 dostępnych wpłatomatów dla klientów mBanku.

Czy to będą wpłatomaty należące do mBanku?

Nie będę jeszcze zdradzał szczegółów, w marcu powinno się to okazać, najpóźniej w kwietniu.

Czy pracujecie nad technologią 3d secure do kart?

Ta technologia jest w naszych planach, aczkolwiek na początku otwieramy nasze karty debetowe bez tej funkcjonalności. Płatności w Internecie kartami Visa Electron umożliwiamy od 4 marca.

Będąc przy temacie kart – czy zmieniła się struktura nowych kart kredytowych, które sprzedaje mBank? Kiedyś połowa sprzedawanych kart, to były karty partnerskie…

Nie. Tutaj dalej idziemy tym samym torem, taka jest nasza docelowa proporcja. Chcemy, żeby połowa kart to były nasze karty, a połowa karty z partnerami. Nie mogę jeszcze zdradzić marki, ale na początku kwietnia startujemy z nowym projektem partnerskim, co-brandowym – o szczegółach poinformujemy wkrótce.

Czyli należy Pan do tej części specjalistów, która twierdzi, że szansą na rozwój rynku kart kredytowych są co-brandy. Część banków twierdzi jednak, że wręcz przeciwnie, przy zmniejszających się marżach tego rodzaju karty nie zapewnią sukcesu.

Ta proporcja oddaje nasze podejście w tym temacie. Chcemy tak szybko rozwijać się w zakresie naszych kart podstawowych, jak i kart co-brandowych. W przypadku kart kredytowych, jedną ważną rzeczą są przychody. Jednocześnie jednak, w przypadku projektów co-brandowych istotne jest, iż nie tylko sprzedajemy jeden produkt, ale mamy także szansę na pozyskanie klienta, korzystając z bazy partnera. I to według nas też ma bardzo duże znaczenie.

Jakie w mBanku są proporcje klientów, którzy regularnie co miesiąc spłacają kredyt na karcie w stosunku do tych, którzy zadłużają się na stałe? Czy to jest jakaś duża różnica w stosunku do rynku?

W tej chwili jest to tak, jak na rynku.

Czyli mniej więcej połowa?

Mniej niż połowa.

Chciałbym jeszcze porozmawiać o Waszej ofercie dla firm. Jest to dosyć duża część Waszego rynku, według moich obliczeń co dziesiąta mała firma ma konto w mBanku. Z czego się bierze ta popularność właśnie wśród tych najmniejszych firm?

Tutaj decydują przede wszystkim koszty prowadzenia tego rachunku oraz wygoda – czyli czynniki, które wyróżniają na także w ofercie indywidualnej. W porównaniu z innymi rachunkami, mBIZNES konto jest bardzo korzystne cenowo i to m.in. decyduje, że wybiera nas tak wielu właścicieli mikrofirm. To, co teraz stanowi dla nas wyzwanie, to dalsze poszerzanie oferty i zaproponowanie klientom dodatkowych usług. W zeszłym roku dołożyliśmy nowe elementy, nową ofertę kredytową. Staramy się też wokół usług dla mikrofirm budować społeczność. Po pierwsze wynika to z filozofii mBanku, w której społeczność stanowi jedną z podstawowych wartości. Poza tym tego właśnie oczekują od nas klienci – chcieli, żebyśmy stworzyli platformę, która pozwalałaby im między sobą się komunikować, albo też dawałaby klientom indywidualnym możliwość korzystania z usług klientów biznesowych będących klientami mBanku. Przygotowaliśmy taką platformę – www.mikrofirmy.pl i muszę powiedzieć, że cieszy się ona coraz większym powodzeniem, coraz więcej firm chce być na niej aktywnie pokazywanym, coraz więcej klientów też przegląda i zaczyna korzystać z tych usług, które nasi klienci mBIZNES oferują.

Czy planujecie jakieś poszerzenie oferty kredytowej? W tym momencie macie dosyć ciekawy kredyt bez prowizji za przyznanie. Czy to wystarcza?

To, co dołożyliśmy, to taki produkt a la inwestycyjny, zabezpieczony hipotecznie dla mikrofirm. Zwiększyliśmy też maksymalny możliwy limit w koncie dla firm.

Jak Pan ocenia ofertę kredytu dla nowo startujących firm? Czy jest to udany projekt? Czy klienci rzeczywiście chcą z tego skorzystać? Tego brakowało na rynku?

Oceniłbym to umiarkowanie, ale wprowadzenie tej oferty było dobrym posunięciem.

To wynika ze słabej historii tych młodych przedsiębiorców?

Myślę, że to wynika też trochę z naszej polityki oceny ryzyka. Musimy pamiętać, że mBank jest bankiem, który stara się oferować najkorzystniejsze warunki cenowe. To jednak powoduje, iż mając taką politykę nie możemy brać zbyt dużego ryzyka na siebie. Nie robimy tak, jak niektóre banki, udzielając kredytu prawie wszystkim, przy jednoczesnym wysokim oprocentowaniu czy prowizji, zabezpieczając sobie to ryzyko. Wolimy zaoferować niskie koszty, ale ostrożnie podchodzić do oceny ryzyka.

Chciałem jeszcze porozmawiać o ubezpieczeniach. Te ubezpieczenia zostały bardzo dobrze przyjęte przez klientów, pochwalone przez media. Czy ubezpieczenia sprzedają się dobrze przez Internet? W końcu dość dużo firm także oferuje swoje produkty w kanale direct. Czy też zauważacie, że to jest przyszłość ubezpieczeń?

Zdecydowanie tak. Wydaje mi się, że produkty ubezpieczeniowe, szczególnie takie jak AC i OC, są na tyle wystandaryzowanymi produktami, do których można stworzyć proces zdalny, iż ich sprzedaż będzie przechodzić z tradycyjnych form do form zdalnych. Nie było do tej pory skutecznej sprzedaży przez Internet i myślę, że w tej chwili jesteśmy w tej działce liderami – oczywiście, jeżeli chodzi o ubezpieczenia komunikacyjne. SUS rozwija się bardzo dobrze, zostaliśmy nie tylko docenieni przez fachowców, ale także sprzedaż jest bardzo zadowalająca. Zamierzamy też dość mocno komunikować tą usługę, a także będziemy starali się rozwijać ofertę Supermarketu US.

Wprowadzając bezpłatne przelewy obniżyliście oprocentowanie eKONTA do 0%, a jednocześnie, mniej więcej w tym samym momencie, nowy gracz na scenie bankowości internetowej zaproponował ROR o oprocentowaniu 5,55%. Czy myśli Pan, że za jakiś czas możemy wrócić do większego oprocentowania kont osobistych, czy jest to może taki wyskok, który na niczym nie zaważy?

Jestem bardzo ciekawy, jak długo utrzyma się taka oferta. Trudno mi się odnieść do propozycji konkurencji. Możliwe, że to jest promocja, która ma zwrócić uwagę na ten bank, ale nie wykluczam też, iż to jest jakiś pomysł na nową strategię, na własną drogę dla tej instytucji, o której Pan mówił. Na pewno nasza decyzja (obniżenie oprocentowanie eKONTA i zniesienie opłat za przelewy) to jest przemyślana decyzja. To, czy oprocentowanie jest 0,5%, 0,2% czy 0% to dla klientów nie ma większego znaczenia, dużo ważniejsze dla nich były opłaty za przelewy. To, co my oferujemy, to bardzo wygodne konto oszczędnościowe z wysokim oprocentowaniem. Oferowanie bardzo wysokiego oprocentowania depozytów oraz całkowity brak opłat za korzystanie z rachunku to nasza stała strategia, a nie chwilowa promocja i tym chcemy długofalowo wyróżniać się na rynku.

Dziękujemy za rozmowę.

mbank 2008-03-26
Redakcja PRNews.pl
Tagi: mbank

Sprawdź także:

a 0 Credit Agricole udzielił kredytu dla KGHM
10.12.2025 (05:17) – informacja prasowa

Credit Agricole udzielił kredytu dla KGHM

Wraz z konsorcjum 14 innych banków Credit Agricole udzielił niezabezpieczonego kredytu odnawialnego dla spółki KGHM …

a Kariera w finansach 0 Kobiety wobec rewolucji AI: 60% z nich czuje presję przekwalifikowania
09.12.2025 (15:14) – informacja prasowa

Kobiety wobec rewolucji AI: 60% z nich czuje presję przekwalifikowania

Najnowsza edycja badania „Kobiety w finansach” pokazuje, że rozwój sztucznej inteligencji istotnie zmienia sposób …

a 0 Leasys Polska dołącza do Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów
09.12.2025 (15:12) – informacja prasowa

Leasys Polska dołącza do Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów

Do Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów (PZWLP) dołączyła firma Leasys Polska Sp. z o.o., jedna z …

a 0 eService i Visa zbadały kluczowe aspekty decyzji podejmowanych przez klientów usług płatniczych
09.12.2025 (15:11) – informacja prasowa

eService i Visa zbadały kluczowe aspekty decyzji podejmowanych przez klientów usług płatniczych

eService we współpracy z Visa przeprowadził badania jakościowe i ilościowe dotyczące rynku usług płatniczych w …

a Kariera w finansach 0 Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia
09.12.2025 (15:10) – informacja prasowa

Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia

Już 24 grudnia 2025 roku wchodzi w życie nowelizacja Kodeksu pracy, która nakłada na pracodawców obowiązek …

a 0 Do 10 proc. zniżki na loty PLL LOT dla klientów Banku Pekao
09.12.2025 (15:07) – informacja prasowa

Do 10 proc. zniżki na loty PLL LOT dla klientów Banku Pekao

Bank Pekao wspólnie z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT przygotował wyjątkową ofertę – nawet 10 proc. rabatu na …

PRNews.pl

Zobacz również

„Panic button” w apce mBanku. Jednym ruchem włączysz natychmiastową blokadę transakcji

„Panic button” w apce mBanku. Jednym ruchem włączysz natychmiastową blokadę transakcji

mBank uruchamia w aplikacji funkcję „Włącz blokadę…

Raport: Liczba kart w cyfrowych portfelach Apple Pay, Google Pay i innych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart w cyfrowych portfelach Apple Pay, Google Pay i innych – III kwartał 2025 r.

W trzecim kwartale 2025 roku liczba kart…

Raport: Liczba kart debetowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart debetowych – III kwartał 2025 r.

Liczba kart debetowych w Polsce nieustannie rośnie.…

Raport: Liczba kart kredytowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart kredytowych – III kwartał 2025 r.

Rynek kart kredytowych w Polsce po III…

Raport: Liczba klientów w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów w bankach – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 roku polski sektor…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców