PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjePayPal zapowiedział sześć nowych rozwiązań, które firma wprowadzi na rynek w tym roku

PayPal zapowiedział sześć nowych rozwiązań, które firma wprowadzi na rynek w tym roku

Informacje 26.01.2024 (12:22) informacja prasowa

Firma PayPal wprowadza zmodyfikowaną usługę PayPal checkout, nowy proces płatności dla użytkowników robiących zakupy jako „gość”, zaawansowaną platformę z ofertami sprzedających oraz nową wersję aplikacji dla konsumentów, która umożliwi  im m.in. korzystanie z promocji cash-back.

fot. Shutterstock

Firma PayPal przedstawiła sześć innowacyjnych rozwiązań, które wprowadzi na rynek w tym roku. Podczas prezentacji PayPal First Look, Alex Chriss, Prezes i CEO PayPal, zapowiedział: zmodyfikowaną usługę PayPal checkout, pozwalającą konsumentom na szybszą płatność i zwiększającą współczynnik konwersji dla sprzedających; Fastlane by PayPal – dużo szybsze i łatwiejsze doświadczenie zakupowe dla kupujących jako „gość”, Smart Receipts, które umożliwią klientom otrzymywanie spersonalizowanych przez sztuczną inteligencję rekomendacji zakupowych; zaawansowaną platformę z ofertami, dzięki którym sprzedający będą mogli w czasie rzeczywistym dostarczać swoim klientom najbardziej trafne, spersonalizowane oferty; zmienioną aplikację PayPal dającą konsumentom więcej możliwości skorzystania z promocji cash-back; i wreszcie usprawnione profile biznesowe w dostępnej w Stanach Zjednoczonych aplikacji Venmo, które pozwolą mniejszym firmom na dotarcie do nowych klientów i rozwijanie swojej działalności.

Zgodnie z przewidywaniami globalna wartość handlu online w 2024 r. przekroczy 6 bilionów dolarów. Sprzedawcy potrzebują zatem nowych i zaawansowanych sposobów, które pozwolą im skutecznie przyspieszyć udane transakcje, minimalizując tym samym liczbę porzucanych koszyków. Jednocześnie konsumenci nieustannie szukają sposobów na jak najbardziej efektywne wykorzystanie swoich pieniędzy i maksymalizację wartości płynącej z zakupów. Globalna skala PayPal i bogata baza danych w połączeniu z rozwiązaniami opartymi na sztucznej inteligencji pozwoli firmie zaproponować sprzedawcom i kupującym zupełnie nową generację produktów i usług o niespotykanej wcześniej wartości.

Zmiana usługi checkout

Finalizacja transakcji to ostatni element udanego procesu zakupowego. Każde zakłócenie na tym etapie może powodować utratę klienta. Właściciele sklepów chcą koncentrować się na udanej sprzedaży, a klienci woleliby uniknąć niedogodności pod postacią powtarzających się próśb o wpisanie hasła czy długiego czasu odpowiedzi. Odpowiadając na potrzeby użytkowników, PayPal znacznie przyspieszył proces finalizacji transakcji, wprowadzając m.in. klucze dostępu, które umożliwiają kupującym szybkie logowanie się za pomocą danych biometrycznych. Rozwiązanie to pozwoli zredukować ewentualne opóźnienia w procesie aż o 50 proc., umożliwiając tym samym klientom dwukrotnie szybszą realizację zakupy przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa PayPal. Dodatkowo, dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, stworzony przez PayPal nowy proces checkout z czasem będzie stawał się jeszcze szybszy i bardziej intuicyjny.

Fastlane by PayPal

Sprzedawcy tracą przychody na skutek długiego i skomplikowanego procesu zakupowego, którego doświadczają klienci wybierający opcję „kup jako gość”. Ponadto kupujący, którzy przeglądają różne oferty w internecie, rzadko kiedy logują się albo rejestrują w konkretnym sklepie. W rezultacie, kiedy chcą sfinalizować transakcję, muszą odnaleźć swoje hasło albo zaktualizować dane karty lub adres dostawy. Aby temu zapobiec, PayPal wprowadza usługę Fastlane by PayPal, zupełnie nowe doświadczenie płatności, które umożliwi kupującym jako „gość” szybką finalizację transakcji. Kiedy raz zapiszą oni swoje dane w Fastlane by PayPal, każde kolejne zakupy będą mogli zrealizować
za pomocą jednego kliknięcia, bez konieczności podawania hasła, weryfikowania danych osobowych, czy udostępniania sprzedawcom informacji z karty kredytowej.

W ramach pilotażu PayPal udostępnił już płatności Fastlane by PayPal wybranym sprzedawcom. Dotychczasowe rezultaty potwierdzają skuteczność tego rozwiązania. Z danych uzyskanych od wybranych handlowców korzystających z BigCommerce, działającej w modelu SaaS platformy handlu internetowego i wieloletniego partnera PayPal, wynika, że Fastlane rozpoznaje 70% kupujących, w rezultacie czego proces zakupowy realizowany w modelu „kup jako gość” jest o blisko 40% szybszy w porównaniu z tradycyjnym procesem zakupowym realizowanym bez rejestracji czy logowania.

Smart Receipts od PayPal

Sprzedawcy chcą zachęcać swoich klientów do powrotu do ich sklepu, a klienci z kolei szukają najlepszych ofert i promocji. Łącząc interesy obu stron, PayPal wprowadza Smart Receipts. Konsumenci kupujący za pośrednictwem systemu PayPal otrzymają potwierdzenie transakcji, który nie tylko pozwoli im śledzić status zakupu, ale również wykorzysta sztuczną inteligencję, aby przewidzieć, jaki kolejny produkt lub usługę będą chcieli kupić od danego sprzedawcy. Tym samym, sprzedający otrzymają możliwość umieszczenia na dokumencie dla klienta spersonalizowanej pod jego kątem oferty połączonej z promocjami cash-back.

Biorąc pod uwagę, że współczynnik otwarcia przesyłanych użytkownikom PayPal dokumentów potwierdzających zrealizowane przez nich transakcje wynosi niemal 45%, dzięki Smart Receipts setki milionów kupujących korzystających z PayPal zobaczą na swoich rachunkach trafne i w pełni spersonalizowane rekomendacje produktów i promocje. Usługa Smart Receipts ułatwi sprzedającym nawiązanie bezpośredniej relacji z klientami i ponowne przyciągnięcie ich do swoich sklepów, zwiększając tym samym prawdopodobieństwo kolejnych zakupów.

PayPal wykorzystuje połączenie opartych na sztucznej inteligencji sugestii biorących pod uwagę dotychczasowe zwyczaje zakupowe klientów z własnymi danymi dotyczącymi zachowań w sieci. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i spersonalizowanych rozwiązań, PayPal otwiera przed mniejszymi sprzedawcami możliwości, które do tej pory dostępne były jedynie dla największych graczy na rynku.

Zaawansowana platforma z ofertami

Dzisiaj konsumenci kupujący online widzą reklamy, które wyświetlają im się jedynie w oparciu o ich historię przeglądania stron internetowych, co niekiedy może być frustrujące. Dlatego też PayPal wykorzysta swoją unikalną wiedzę do zbudowania dynamicznej i prawdziwie spersonalizowanej zaawansowanej platformy z ofertami sprzedających. Tym samym da handlowcom możliwość docierania do klientów na podstawie tego, co rzeczywiście kupili w sieci, z dokładnością co do konkretnego produktu. Ta zupełnie nowa, oparta na wynikach, platforma ma potencjał do wykorzystywania sztucznej inteligencji do kompleksowej analizy danych pochodzących z wartych niemal pół biliona dolarów transakcji handlowych na całym świecie. Ponadto, platforma pozwoli sprzedającym na dostosowanie oferty do potrzeb konkretnych kupujących i, co istotne, będą oni płacili jedynie za konkretne wyniki, a nie wyświetlenia czy kliknięcia. Dla klientów oznacza to z kolei otrzymywanie jeszcze lepiej dobranych ofert i więcej możliwości zdobycia nagród czy skorzystania z promocji.

PayPal wprowadza także transparentne i łatwe w obsłudze mechanizmy ochrony prywatności, dzięki czemu klienci, którzy nie życzą sobie, aby ich dane udostępniane były sprzedawcom w celu personalizacji, mogą zrezygnować z tej opcji.

Nowa odsłona aplikacji PayPal

PayPal zmienia także swoją aplikację, aby dać użytkownikom jeszcze więcej powodów do jej codziennego wykorzystania. Obecnie, konsumenci zbyt często otrzymują oferty produktów czy usług jedynie ze strony największych handlowców, którzy są najlepiej widoczni w wynikach wyszukiwania. Jednocześnie kupujący, którzy wciąż odczuwają skutki inflacji, nieustannie poszukują sposobów na mądrzejsze wydawanie pieniędzy i odnajdywanie najlepszych ofert. Aby dać kupującym dostęp do setek spersonalizowanych ofert cash-back ze strony najlepszych marek w Stanach Zjednoczonych, PayPal wprowadza CashPass. Aby móc skorzystać z tej usługi użytkownik będzie musiał jedynie kliknąć na konkretną ofertę, kupić wybrany produkt u danego sprzedawcy i sfinalizować transakcję za pośrednictwem PayPal. CashPass wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby oferować klientom dostęp do spersonalizowanych promocji biorąc pod uwagę ich dotychczasowe nawyki zakupowe. Dostęp do regularnie aktualizowanych i odpowiednio dobranych ofert sprawi, że klienci będą jeszcze chętniej odwiedzali aplikację.

Począwszy od marca, PayPal planuje udostępnić usługę CashPass dla klientów korzystających z oferty partnerów takich jak m.in. Best Buy, eBay, McDonald’s, Priceline, Ticketmaster, Uber czy Walmart.

Następna generacja profili biznesowych Venmo

PayPal wprowadzi również usprawnione profile biznesowe w dostępnej jedynie w Stanach Zjednoczonych aplikacji Venmo. Venmo to usługa płatności społecznościowych, która umożliwia znajomym, rodzinom i firmom w Stanach Zjednoczonych dzielenie się płatnościami. Profile biznesowe są dostępne w Venmo od 2021 r. i zapewniają firmom niedrogi i łatwy sposób przyjmowania płatności. Dziś społeczność Venmo tworzy ponad 90 milionów aktywnych użytkowników.

Lokalne firmy polegają zwykle na rekomendacjach klientów, mediach społecznościowych i recenzjach w internecie. Venmo odpowiada na ten problem i wprowadza usprawnione profile biznesowe Venmo, aby pomóc małym amerykańskim firmom zwrócić uwagę klientów. Dzięki dodaniu przycisku subskrypcji, rankingu profili oraz możliwości oferowania promocji za pośrednictwem profili biznesowych, konsumenci będą mogli odkrywać najlepiej oceniane firmy z ich okolicy i korzystać z przygotowanych przez nie promocji cash-back.

PayPal zacznie wdrażać wszystkie opisane wyżej rozwiązania w tym roku w Stanach Zjednoczonych.

Źródło: PayPal

2024-01-26
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a Kariera w finansach 0 Polacy średnio oceniają mijający rok na rynku pracy. Tylko co trzecia osoba zadowolona z pensji
18.12.2025 (05:23) – informacja prasowa

Polacy średnio oceniają mijający rok na rynku pracy. Tylko co trzecia osoba zadowolona z pensji

Koniec roku sprzyja podsumowaniom. Najnowsza edycja „Barometru Polskiego Rynku Pracy” Personnel Service pokazuje, …

a Analizy 0 Zdolność kredytowa 3-osobowej rodziny ociera się już o pierwszy milion
18.12.2025 (05:21) – informacja prasowa

Zdolność kredytowa 3-osobowej rodziny ociera się już o pierwszy milion

Większość banków gotowa jest już pożyczyć rodzinie ponad 900 tysięcy złotych na zakup mieszkania. Wymagają jednak …

a 0 Saltus Ubezpieczenia Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu
18.12.2025 (05:19) – informacja prasowa

Saltus Ubezpieczenia Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu

SALTUS Ubezpieczenia został oficjalnie ogłoszony Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu na …

a 0 Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć
17.12.2025 (14:48) – informacja prasowa

Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć

W miarę jak rynek będzie się rozwijał, ubezpieczyciele przejdą od ogólnych modeli wyliczeń do szczegółowego audytu …

a 0 BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych
17.12.2025 (14:46) – informacja prasowa

BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych

Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) zainwestował 25 mln euro w fundusz PIMCO European Data Centre Opportunity Fund …

a 0 Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360
17.12.2025 (14:44) – informacja prasowa

Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360

Już działa na rynku Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360, pierwsze w Polsce zintegrowane rozwiązanie …

PRNews.pl

Zobacz również

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców