Pegasus PR rozpoczął działania public relations dla ECCO Walkathon z początkiem czerwca br. Agencja przeprowadzi kampanię wizerunkową skierowaną do konsumentów ostatecznych i potencjalnych uczestników wydarzenia w prasie codziennej i marketingowej, magazynach kobiecych, męskich i sportowych oraz na internetowych portalach tematycznych.
ECCO Walkathon to międzynarodowa impreza charytatywna organizowana już od 7 lat – początkowo organizowana w Danii, a w tej chwili zyskała popularność także w Szwecji, Norwegii, Japonii, Niemczech i Stanach Zjednoczonych. We wrześniu br. po raz pierwszy ECCO Walkathon odbędzie się także w Polsce – na warszawskiej Agrykoli.
Przedsięwzięcie opiera się na prostym pomyśle. Uczestniczy mają do wyboru trzy malownicze trasy spacerowe stolicy, zróżnicowane stopniem trudności i długością: 6, 10 lub 15 km. Pokonując wybrany szlak, na mecie przebyty dystans „zamieniają” na pieniądze i przeznaczają je na wybrany cel charytatywny. Przelicznik jest następujący: za każdy pokonany kilometr ECCO – organizator akcji – wpłaca na konto fundacji 4 zł.
To uczestnik ECCO Walkathon wybiera organizację i cel, który pragnie wspomóc. Do wyboru ma jedną z trzech fundacji, z którymi organizator nawiązał współpracę: Polskie Towarzystwo Kardiologiczne, Polską Akcję Humanitarną i WWF.