Europ Assistance Polska wraz z BZ WBK-Aviva TU S.A. proponują nowy pakiet assistance do ubezpieczenia domów i mieszkań LOCUM. Oferta kierowana jest do klientów Banku Zachodniego WBK.
Osoby, które wykupią ubezpieczenie lokali LOCUM w Banku Zachodnim WBK, obejmujące ruchomości domowe i stałe elementy wyposażenia, mogą liczyć na pomoc w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych (m.in. pożaru, zalania, powodzi, upadku drzew, kradzieży itp.), awarii sprzętu RTV i AGD, czy komputera, a także w razie zgubienia kluczy i uszkodzenia zamka. W tych przypadkach, w ramach zakupionego pakietu i określonych limitów, klientom przysługują świadczenia, które pozwolą na szybkie i bezkosztowe uporanie się z problemem.
W zależności od zdarzenia firma Europ Assistance Polska zagwarantuje pomoc odpowiedniego specjalisty m.in. hydraulika, ślusarza, informatyka, serwisanta, a także dozór, transport i przechowanie mienia, transport i nocleg w hotelu nie tylko dla ubezpieczonego, ale również dla jego najbliższej rodziny. Dodatkowo, na życzenie klienta firma zajmie się organizacją wizyty projektanta lub dekoratora wnętrz oraz udzieli niezbędnych informacji dotyczących sieci usługodawców.
– Świadomość ubezpieczeniowa Polaków stale rośnie, dlatego też coraz więcej osób zainteresowanych jest korzystaniem z takich pakietów, które uchronią ich mieszkanie oraz domowe finanse przed nieoczekiwanymi zdarzeniami. Czasem nawet najmniejsza szkoda może przysporzyć niepotrzebnych koszów i stresów, dlatego warto się przed tym uchronić przekazując sprawę w ręce specjalistów – powiedziała Joanna Borawska, Zastępca Dyrektora Handlowego, Bancassurance Europ Assistance Polska.
Wprowadzenie pakietu assistance do ubezpieczenia LOCUM zostało poprzedzone programem pilotażowym, trwającym od marca do maja 2011 roku. Pozwoliło to na dokładne sprawdzenie i przetestowanie oferty nie tylko pod względem technicznym, ale również pod kątem zainteresowania ze strony samych klientów.
Źródło: Europ Assistance Polska