W pierwszym numerze magazynu „Piar.pl” można przeczytać m.in. raport „Mit polskiego oligarchy”, czyli jak media widzą polskich megabiznesmanów. W dziale Lobbing, o konieczności podjęcia szerszych działań medialnych na rzecz poprawy wizerunku branży, mówią Arkadiusz Protas i Grzegorz Ziemniak. Z kolei pod hasłem „(Nie)etyczna partyzantka” opisano guerillle marketing, czyli jak tanio osiągnąć duży odzew medialny. W magazynie znalazł się też pierwszy z cyklu artykułów o fotografii, dla tych, którzy chcą uatrakcyjnić swój komunikat prasowy. Nie zabrakło również case study, prezentującego sytuację kryzysową związaną z rzeszowskim torem wyścigowym. Można znaleźć w niej odpowiedź na pytanie, jak szybcy i wściekli pozyskali akceptację społeczności lokalnej.
Stałym elementem magazynu „Piar.pl” będzie dział Prasa Zagraniczna. W pierwszym numerze prezentujemy m.in. PR za czasów cara z rosyjskiego pisma Sovetnik oraz raport PRWeek’a na temat zmiany reputacji firm. Specjalnie dla „Piar.pl” artykuł o branży PR u naszych zachodnich sąsiadów napisał Alexander Gutzmer, redaktor naczelny Pressesprecher.
Na zakończenie smaczek – „Stała Rubryka” dla tych, którzy chcą wiedzieć, o czym się w branży mówi, a czego do końca usłyszeć nie można. A wraz ze Stałą, stały konkurs na press release numeru.
Do tej pory na stronach vortalu Piar.pl można było zapoznać się z fragmentem „Dekalogu propagandzisty” autorstwa Michała Smolarza oraz z pierwszą częścią artykułu „PR po niemiecku”. Subskrybenci newslettera Piar.pl otrzymali również ustęp tekstu dr Małgorzaty Kolędy-Zdziech o tym, kto lobuje lobbuje w Brukseli.
Nowe pismo „Piar.pl” to dwumiesięcznik o nakładzie 5000 egzemplarzy. Siedziba redakcji mieści się w Poznaniu. Wydawcami są agencje: public relations – Prelite Sp. z o.o. oraz interaktywna – Web & Art Sp. z o.o.