Klienci Ergo Hestii od ponad dwóch lat mogą naprawiać lub wymieniać szyby w serwisie Autoglass Jaan, a od roku – również w serwisie Autover. Klient nie płaci za wykonaną usługę. Pełna należność za naprawę jest regulowana przez firmę Ergo Hestia bezpośrednio na konto serwisu. Co więcej, niektóre drobne naprawy – pęknięcia i odpryski wielkości pięciozłotowej monety (do 22 mm) – dokonywane są bez szkodowości na polisie. Tym samym klient zachowuje wszystkie zniżki.
– Analizując pierwsze półrocze 2008 roku i ten sam okres minionego roku, liczba klientów korzystających z tej usługi wzrosła o około 50 proc. – mówi Piotr Dyszlewicz, zastępca dyrektora Biura Likwidacji Szkód w STU Ergo Hestia SA
Aby zgłosić uszkodzenie lub rozbicie szyby, wystarczy zadzwonić na infolinię Hestia Kontakt. Następnie z poszkodowanym kontaktuje się koordynator z firmy Autoglass Jaan lub Autover, który ustala czas i miejsce wykonania usługi.