Po raz pierwszy milion internautów odwiedził serwisy BZWBK w grudniu 2006 r., w styczniu br. było to już 1 145 tys. osób. To ponad dwa razy więcej niż w grudniu 2005 r., gdy strony bzwbk.pl odwiedziło 572 tys. osób. Tak znaczny przyrost świadczy o rosnącej znajomości adresu www banku, popularności serwisu jako źródła informacji oraz, co ważne – miejsca zakupów on–line.
W roku 2006 na stronach serwisu bzwbk.pl zostało złożonych blisko 1,4 tys. wniosków o karty kredytowe i ponad 5 tys. wniosków o konta osobiste. Za pośrednictwem bzwbk.pl udzielono także kredytów gotówkowych o wartości przekraczającej 7 mln złotych. W grudniu ubiegłego roku serwis bzwbk.pl wzbogacił się o pionierską w Polsce formę sklepu internetowego.
Premiumshop24 – pierwszy w Polsce sklep internetowy pod marką banku – powstał z myślą o wymagających klientach, poszukujących w internecie możliwości dokonywania bezpiecznych zakupów produktów najlepszych marek. Unikalność rozwiązania polega na agregacji rozwiązań e-commerce. Pomysł został opracowany i wdrożony wraz z naszym partnerem biznesowym w zakresie rozwiązań internetowych firmą Blue Media z Sopotu – wyjaśnia Damian Ludke, menedżer Zespołu Wizerunku Kanałów Dystrybucji BZWBK.
Premiumshop24 powstał także z myślą o sprzedaży własnych produktów banku. Od początku funkcjonuje w nim system płatności internetowych – Przelew24, co wpływa także korzystnie na zwiększenie znajomości tego systemu wśród internautów. Kolejnym krokiem będzie popularyzacja wśród klientów Premiumshop24 zakupów na kredyt – dzięki specjalnej karcie kredytowej, opcji RATIO i kredytowi gotówkowemu. W grudniu ub. roku, w pierwszym pełnym miesiącu funkcjonowania Premiumshop24 sklep odwiedziło przeszło 104 tys. osób. W styczniu 2007 r. było ich już 40 tys. więcej.