„Przez współpracę z MTV International przy projekcie Head and Body, Motorola wzbogaciła ofertę rozrywkową dla użytkowników telefonów komórkowych” mówi Leslie Dance, Corporate Vice President of Globar Marketing and Communications w Motoroli. „Head and Body jest oryginalnym i dowcipnym serialem, który wytycza kierunek rozwoju telefonii komórkowej pod względem rozrywki.”
Innowacyjny w formie i treści “Head and Body” powstał na zlecenie Motoroli, znanej z pionierskich rozwiązań technologicznych, oraz MTV – najpopularniejszej muzycznej stacji telewizyjnej. Produkcją zajęli się Jeff Labbe i Mark Folino z firmy @radical.media, a ścieżkę dźwiękową skomponował Paul Westerberg z grupy The Replacements.
„Nasza współpraca z Motorolą osiągnęła kolejny poziom debiutując z Head and Body” komentuje Gideon Bierer, Senior Vice President, Digital Media, MTV Networks International. „Dzięki stworzeniu tego typu serii odkryliśmy nowy, niepowtarzalny sposób opowiadania historii i docierania do młodych ludzi, dla których telefon jest dziś źródłem rozrywki.”
Serial dostępny jest od jesieni w Europie, rejonie Azji i Pacyfiku oraz Ameryce Północnej i Łacińskiej. Można go ściągać przez komórkowe kanały dystrybucji MTV i stronę Motoroli www.hellomoto.com. Więcej wiadomości na temat “Head and Body” można znaleźć na stronach www.headandbody.com i www.motorola.com. Niebawem pojawią się informacje na temat dostępności programu w Polsce.