Citi Handlowy wprowadził unikalną funkcjonalność dla kart przedpłaconych. Klienci korzystający z karty przedpłaconej Citi Handlowy mają teraz możliwość wyboru waluty rachunku (PLN, USD, EUR) na którym będzie odbywało się rozliczenie dokonane kartą.
Nowa funkcjonalność karty przedpłaconej to uzupełnienie naszej dotychczasowej oferty. Teraz oprócz możliwości realizacji transakcji na całym świecie, nasi klienci mogą także wybrać walutę rachunku dedykowanego do obsługi karty – PLN, USD czy EUR. To idealne rozwiązanie, szczególnie godne polecenia w okresie wakacyjnym. Eliminuje ono wiele problemów związany z dokonywaniem płatności za granicą, w tym najważniejszą kwestię różnic kursowych, tłumaczy Piotr Lipiński, Dyrektor Biura Produktów Kartowych w Citi Handlowy.
W przypadku transakcji dokonanych w walucie EUR lub USD, adekwatny rachunek klienta zostanie obciążony dokładnie tą samą kwotą w EUR lub USD jaką klient wydał posługując się kartą przedpłaconą w punkcie usługowo-handlowym. Podobnie przy podejmowaniu gotówki z bankomatu – kwota wypłaty będzie odpowiadała kwocie EUR czy USD, którą został obciążony rachunek klienta. W tej sytuacji zostanie doliczona jedynie kwota prowizji.
Warto wspomnieć, że klienci korzystający z karty przedpłaconej Citi Handlowy mogą dokonywać transakcji na całym świecie, we wszystkich punktach oznaczonych logo Visa Electron. Mają także możliwość dokonywania transakcji internetowych zarówno w Polsce jak i za granicą.
Użytkownik karty przedpłaconej ma także całodobowy dostęp do Centrum Obsługi Klienta, które działa 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Posiadacz karty może tam uzyskać informacje m.in. na temat salda i transakcji dokonanych za pomocą karty.
Źródło: Citi Handlowy