Osiągnięty wynik jest rezultatem rekordowej sprzedaży. W okresie styczeń-marzec 2006 r. składka zebrana przez twarzystwo wyniosła 391.100 tys. zł. Zmianie uległa struktura przypisu w odniesieniu do generujących ją kanałów sprzedaży: 20% składki ustandaryzowanej pochodziło z sieci własnej, 37% przyniosła współpraca z multiagencjami (sieci zewnętrzne), a 43% wygenerowała współpraca z bankami.
Koszty administracyjne towarzystwa w I kwartale 2006 r. wyniosły 6.438 tys. zł, co stanowi wzrost o 19,4% w stosunku do IV kwartału ubiegłego roku.
Koszty akwizycji wynoszące dla tego okresu 6.796 tys. zł, są o 12,4% wyższe niż w IV kwartale 2005, co w sposób bezpośredni wynika ze wzrostu sprzedaży.
Suma aktywów powierzonych przez klientów Aegon TU na Życie S.A. na 31.03.2006 r. wyniosła 2.381.387 tys. zł i oznacza wzrost o 24,6% w stosunku do danych z 31.12.2005 r.
W dniu 27.02.2006 r. twarzystwo zostało dokapitalizowane przez Aegon Woningen Nova
B.V. kwotą 50 mln zł. Nowy kapitał wyniesie 333 mln. Podniesienie kapitału zostanie przeznaczone na finansowanie dystrybucji.
W kwietniu Aegon zaoferował dwa nowe produkty walutowe: Portfel Funduszy Zagranicznych Dolar i Portfel Funduszy Zagranicznych Euro, sprzedawane wyłącznie przez pracowników Banku Handlowego w Warszawie SA klientom tego banku.
Zgodnie z zapowiedziami Aegon TU na Życie S.A. planuje rozszerzyć swoją ofertę o nowe produkty. Na przełomie lipca i sierpnia tego roku Towarzystwo wprowadzi do sprzedaży pierwsze w swojej ofercie produkty rentowe: produkt o składce jednorazowej z regularnymi wypłatami oraz gwarantowaną rentę dożywotnią.