Startując w 1999 roku „Wygraj Ligę” była pierwszym menedżerem piłkarskim w polskiej prasie. Działająca od 2001 roku gra „Piłkarzyki” jest jej internetowym odpowiednikiem, a już od swej drugiej edycji stała się najpopularniejszą gra opartą na rozgrywkach polskiej ligi w internecie. 60 tysięcy graczy internetowych i 30 tysięcy graczy „Wygraj Ligę” będzie miało okazję zmierzyć się teraz ze sobą.
„Piłkarzyki – Wygraj Ligę” to największy w polskim internecie menedżer piłkarski online. W grze każdy kibic czuje się jak prezes, szef prawdziwego klubu polskiej ekstraklasy. Gra polega na stworzeniu i prowadzeniu wirtualnej drużyny piłkarskiej złożonej z piłkarzy I ligi polskiej. Zadaniem uczestników jest założenie drużyny, kupienie 18 piłkarzy i wystawianie do każdej kolejki optymalnego składu. Pozycja gracza zależy od wyników, jakie osiągną wybrani przez niego piłkarze w prawdziwych meczach ligowych. Rozgrywki wygrywa gracz, którego drużyna zdobędzie najwięcej punktów przez całą rundę jesienną. Gracze rywalizują także w zakładanych przez siebie ligach prywatnych oraz różnych klasyfikacjach dodatkowych, rankingach graczy miesiąca itp.
W tej edycji „Piłkarzyków – Wygraj Ligę” wszyscy gracze mają darmowy dostęp do systemu zaawansowanych statystyk ligowych (baza i system wyszukiwania szczegółowych statystyk, nie tylko z bieżącego sezonu, ale także z pięciu poprzednich) oraz bazy piłkarzy ligowych, w której każdy piłkarz ma stronę internetową ze zdjęciem, podstawowymi danymi o nim i statystykami. Dziennikarze „Gazety Wyborczej” jako jedyni w Polsce od kilku sezonów zbierają i gromadzą statystyki wykorzystywane w grze.
Do wygrania jest 37-calowy telewizor LCD Philips o wartości 18 000. zł. Gracz, który zajmie drugie miejsce otrzyma najnowszą nagrywarkę Philips. Nagrodzeni zostaną także najlepsi prezesi miesiąca – otrzymają odtwarzacze mp3.
VIII edycja „Piłkarzyków – Wygraj Ligę” jest promowana kampanią bannerową w portalu Gazeta.pl oraz w czołowych serwisach sportowych, reklamą w komunikatorze Gadu-Gadu, ogłoszeniami prasowymi w „Gazecie Wyborczej”. Wykorzystano także outdoor (citylighty AMS) oraz radio. Internetowy media plan został przygotowany przez Starcom.
Sponsorem VIII edycji gry „Piłkarzyki – Wygraj Ligę” jest Philips, oficjalny Sponsor Mistrzostw Świata w piłce nożnej 2006.