Akcja internetowa ruszyła tuż po zakończeniu szerokiej kampanii wizerunkowej Pionier Pekao TFI w telewizji i prasie, która była prowadzona jednocześnie w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Włoszech i w Polsce.
Kampania wirusowa debiutuje w Polsce i w całości oparta jest na korzystaniu z internetowych serwisów społecznościowych. Firma z założenia nie podszywa
się pod anonimowych użytkowników Internetu i informuje, że prezentowane filmy mają charakter reklamowy.
Kampania będzie miała trzy odsłony. W każdej pojawi się nowy film oparty na podobnym schemacie. Spoty zrealizowała Agencja Marketingu 2.0 netSpider.
Pioneer Pekao TFI to najdłużej działające i największe towarzystwo funduszy inwestycyjnych w Polsce. Obecnie zarządza aktywami o wartości ok. 23 mld zł i posiada ponad 700 tys. klientów. Pioneer Global Asset Management S. A. to jedna z największych światowych firm asset management zarządzającej środkami
finansowymi o wartości ponad 250 mld Euro.