PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćEuro BankPiotr Adamczyk w eksperymencie eurobanku
eurobank

eurobank

Piotr Adamczyk w eksperymencie eurobanku

Euro Bank 02.07.2012 (13:49)
eurobank

4 lipca eurobank 15 sekundowym zwiastunem zainauguruje nową platformę komunikacji marketingowej. W tym oraz w kolejnych spotach zobaczymy znanego polskiego aktora – Piotra Adamczyka.

– Propozycja wystąpienia w reklamie banku nie była dla mnie pierwszą tego typu. Zdecydowałem się jednak na  firmowanie eurobanku swoim nazwiskiem, ponieważ ten bank, jako przyjazny i nowoczesny budzi pozytywne skojarzenia – ocenia Piotr Adamczyk.  – Nie bez znaczenia jest dla mnie też to, że eurobank ma już na swoim koncie wiele reklam z udziałem znakomitych aktorów. Jest mi miło dołączyć do tego grona. Podoba mi się niespotykana do tej pory zabawna konwencja reklam. Mówi się, że każdy może zagrać co najmniej jedną genialną rolę w życiu – siebie. Dla mnie  udział w reklamie eurobanku to właśnie tego typu aktorski eksperyment. W kolejnych etapach współpracy poddany zostanę następnym doświadczeniom, których efekty będzie można zobaczyć w  spotach reklamowych – dodaje.

Nowy sposób komunikacji

Zwiastun będzie początkiem nowej platformy komunikacji marketingowej eurobanku. – Obserwując dynamicznie zmieniający się rynek reklamowy banków, postanowiliśmy zmienić komunikację na jeszcze bardziej wyrazistą, a co najważniejsze – zapamiętywaną – wyjaśnia Wojciech Humiński, członek zarządu eurobanku. – Do prostoty, orientacji na potrzeby ludzi i humoru, czyli sprawdzonych dotychczas elementów naszej komunikacji, dołączamy twarz i osobowość znanego aktora. Wizerunkiem Piotra Adamczyka będziemy posługiwać się w niekonwencjonalny, ciekawy a zarazem zabawny sposób.

Założeniem wprowadzanej komunikacji jest obalenie stereotypu, wg którego instytucje finansowe nie znają prawdziwego życia. Funkcjonuje przeświadczenie, że banki z siedzibami w wielkich biurowcach, patrzą na życie przez pryzmat tabelek i wyliczeń, z dala od ludzi i ich problemów. Nowa komunikacja podkreśla, że eurobank zna ludzkie potrzeby i dostosowuje do nich swoje produkty. Piotr Adamczyk będzie wcielał się w sytuacje z życia zwykłych ludzi, będzie doświadczał powszechnych problemów i życiowych trudności. Jego przygody zostaną zaprezentowane w zabawnej, przemyślanej konwencji.   

Zapowiedź kampanii – spot

Piotr Adamczyk w zwiastunie kampanii przygotowuje się do eksperymentu. Nie wie jeszcze, na czym on polega, ale jest pozytywnie nastawiony. Zastajemy go na lotnisku w ciepłym kraju. Wszystko wskazuje na to, że eksperyment będzie dla niego czystą przyjemnością – w końcu został wysłany na wakacje zakupione po okazyjnej cenie. Zachwyt nad pięknem otoczenia przerywa widok samochodu, który ma zawieźć wczasowicza do hotelu. Auto pozostawia sporo do życzenia. Bohater spotu postanawia jednak się tym nie przejmować. Jest pełen zapału i chce wypaść w eksperymencie jak najlepiej, a ponadto – w wakacje nie przejmuje się drobiazgami.

Kampania marketingowa

Kampania obejmuje spoty w stacjach telewizyjnych, a także reklamę w prasie i internecie. Promocyjne plakaty i ulotki będzie można również zobaczyć we wszystkich oddziałach eurobanku oraz na ich witrynach. Kampania telewizyjna składa się z dwóch etapów – o pierwszym mowa powyżej, natomiast szczegóły drugiego zostaną ujawnione już 9 lipca. Spoty reklamowe będą emitowane w stacjach zasięgowych tj. TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz stacjach tematycznych. 9 lipca rozpocznie się także kampania wizerunkowa na portalach internetowych o największym zasięgu tj. Onet, Wirtualna Polska. Zostanie ona uzupełniona działaniami na youtube, e-mailingami oraz kampanią sprzedażową w porównywarkach finansowych. Dodatkowo w lipcu i sierpniu będą publikowane ogłoszenia prasowe.

Źródło: Euro Bank

euro bank eurobank marketing reklama 2012-07-02
Redakcja PRNews.pl
Tagi: euro bank eurobank marketing reklama

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców