PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćEuro BankPiotr Adamczyk w eksperymencie eurobanku
eurobank

eurobank

Piotr Adamczyk w eksperymencie eurobanku

Euro Bank 02.07.2012 (13:49)
eurobank

4 lipca eurobank 15 sekundowym zwiastunem zainauguruje nową platformę komunikacji marketingowej. W tym oraz w kolejnych spotach zobaczymy znanego polskiego aktora – Piotra Adamczyka.

– Propozycja wystąpienia w reklamie banku nie była dla mnie pierwszą tego typu. Zdecydowałem się jednak na  firmowanie eurobanku swoim nazwiskiem, ponieważ ten bank, jako przyjazny i nowoczesny budzi pozytywne skojarzenia – ocenia Piotr Adamczyk.  – Nie bez znaczenia jest dla mnie też to, że eurobank ma już na swoim koncie wiele reklam z udziałem znakomitych aktorów. Jest mi miło dołączyć do tego grona. Podoba mi się niespotykana do tej pory zabawna konwencja reklam. Mówi się, że każdy może zagrać co najmniej jedną genialną rolę w życiu – siebie. Dla mnie  udział w reklamie eurobanku to właśnie tego typu aktorski eksperyment. W kolejnych etapach współpracy poddany zostanę następnym doświadczeniom, których efekty będzie można zobaczyć w  spotach reklamowych – dodaje.

Nowy sposób komunikacji

Zwiastun będzie początkiem nowej platformy komunikacji marketingowej eurobanku. – Obserwując dynamicznie zmieniający się rynek reklamowy banków, postanowiliśmy zmienić komunikację na jeszcze bardziej wyrazistą, a co najważniejsze – zapamiętywaną – wyjaśnia Wojciech Humiński, członek zarządu eurobanku. – Do prostoty, orientacji na potrzeby ludzi i humoru, czyli sprawdzonych dotychczas elementów naszej komunikacji, dołączamy twarz i osobowość znanego aktora. Wizerunkiem Piotra Adamczyka będziemy posługiwać się w niekonwencjonalny, ciekawy a zarazem zabawny sposób.

Założeniem wprowadzanej komunikacji jest obalenie stereotypu, wg którego instytucje finansowe nie znają prawdziwego życia. Funkcjonuje przeświadczenie, że banki z siedzibami w wielkich biurowcach, patrzą na życie przez pryzmat tabelek i wyliczeń, z dala od ludzi i ich problemów. Nowa komunikacja podkreśla, że eurobank zna ludzkie potrzeby i dostosowuje do nich swoje produkty. Piotr Adamczyk będzie wcielał się w sytuacje z życia zwykłych ludzi, będzie doświadczał powszechnych problemów i życiowych trudności. Jego przygody zostaną zaprezentowane w zabawnej, przemyślanej konwencji.   

Zapowiedź kampanii – spot

Piotr Adamczyk w zwiastunie kampanii przygotowuje się do eksperymentu. Nie wie jeszcze, na czym on polega, ale jest pozytywnie nastawiony. Zastajemy go na lotnisku w ciepłym kraju. Wszystko wskazuje na to, że eksperyment będzie dla niego czystą przyjemnością – w końcu został wysłany na wakacje zakupione po okazyjnej cenie. Zachwyt nad pięknem otoczenia przerywa widok samochodu, który ma zawieźć wczasowicza do hotelu. Auto pozostawia sporo do życzenia. Bohater spotu postanawia jednak się tym nie przejmować. Jest pełen zapału i chce wypaść w eksperymencie jak najlepiej, a ponadto – w wakacje nie przejmuje się drobiazgami.

Kampania marketingowa

Kampania obejmuje spoty w stacjach telewizyjnych, a także reklamę w prasie i internecie. Promocyjne plakaty i ulotki będzie można również zobaczyć we wszystkich oddziałach eurobanku oraz na ich witrynach. Kampania telewizyjna składa się z dwóch etapów – o pierwszym mowa powyżej, natomiast szczegóły drugiego zostaną ujawnione już 9 lipca. Spoty reklamowe będą emitowane w stacjach zasięgowych tj. TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz stacjach tematycznych. 9 lipca rozpocznie się także kampania wizerunkowa na portalach internetowych o największym zasięgu tj. Onet, Wirtualna Polska. Zostanie ona uzupełniona działaniami na youtube, e-mailingami oraz kampanią sprzedażową w porównywarkach finansowych. Dodatkowo w lipcu i sierpniu będą publikowane ogłoszenia prasowe.

Źródło: Euro Bank

euro bank eurobank marketing reklama 2012-07-02
Redakcja PRNews.pl
Tagi: euro bank eurobank marketing reklama

Sprawdź także:

a Analizy 0 Nowe wakacje dla posiadaczy 250 tysięcy kredytów?
01.12.2023 (14:00) – informacja prasowa

Nowe wakacje dla posiadaczy 250 tysięcy kredytów?

Posiadacze około 250 tysięcy „hipotek” mogliby zostać objęci wakacjami kredytowymi w formule zaproponowanej przez …

a 0 System Urbancard wkroczył do aglomeracji wrocławskiej
01.12.2023 (13:59) – informacja prasowa

System Urbancard wkroczył do aglomeracji wrocławskiej

Kąty Wrocławskie i Czernica - na siedmiu liniach łączących Wrocław i wspomniane gminy dziś, 1 grudnia, ruszył …

a 0 VeloBank doceniony w konkursie Banking Tech Awards 2023
01.12.2023 (13:56) – informacja prasowa

VeloBank doceniony w konkursie Banking Tech Awards 2023

Niedawno świętował swoje pierwsze urodziny, a prezentów z tej okazji ciągle przybywa. 30 listopada br. w Londynie …

a 0 Bank Pekao z nagrodą „Bank of the Year 2023 in Poland” od The Banker
01.12.2023 (13:52) – informacja prasowa

Bank Pekao z nagrodą „Bank of the Year 2023 in Poland” od The Banker

Bank Pekao S.A. został uhonorowany prestiżowym tytułem „Bank of The Year in Poland” przyznawanym przez jeden z …

a 0 Badanie Banku Pocztowego: 74% respondentów dostrzega rosnące zagrożenie ze strony oszustów finansowych
01.12.2023 (13:50) – informacja prasowa

Badanie Banku Pocztowego: 74% respondentów dostrzega rosnące zagrożenie ze strony oszustów finansowych

74% Polaków w ostatnich latach zauważyło zwiększające się zagrożenie ze strony oszustów finansowych - to dane …

a Analizy 0 1% realnej straty z kończącej się w listopadzie lokaty
01.12.2023 (13:49) – informacja prasowa

1% realnej straty z kończącej się w listopadzie lokaty

Wolniejszy wzrost cen spowodował, że przeciętna roczna lokata zakończona w listopadzie dała niecały 1% realnej …

PRNews.pl

Zobacz również

Czym skutkuje wynajem mieszkania kupionego za „Bezpieczny kredyt 2 proc.”? Czy można wynająć jedno piętro?

Czym skutkuje wynajem mieszkania kupionego za „Bezpieczny kredyt 2 proc.”? Czy można wynająć jedno piętro?

Co do zasady „Bezpieczny kredyt 2 proc.”…

NBP znowu to zrobił. Na siedzibie banku centralnego zawisł nowy banner. Czy to pomoże prezesowi Glapińskiemu?

NBP znowu to zrobił. Na siedzibie banku centralnego zawisł nowy banner. Czy to pomoże prezesowi Glapińskiemu?

Na budynku Narodowego Banku Polskiego od kilku…

„Mamy hipotekę na działkę. Czy bank da nam »Bezpieczny kredyt 2 proc.« na dom?”

„Mamy hipotekę na działkę. Czy bank da nam »Bezpieczny kredyt 2 proc.« na dom?”

„Bezpieczny kredyt 2 proc” mógł pokrzyżować plany…

Zastrzeżenie numeru PESEL ochroni nas przed złodziejami, ale nie tylko. Korzyści będzie znacznie więcej

Zastrzeżenie numeru PESEL ochroni nas przed złodziejami, ale nie tylko. Korzyści będzie znacznie więcej

Ochrona przed zaciągnięciem pożyczki na nasze dane…

„Bezpieczny kredyt”. Czy można zarejestrować firmę w mieszkaniu, nie prowadząc tam działalności? Tak, ale…

„Bezpieczny kredyt”. Czy można zarejestrować firmę w mieszkaniu, nie prowadząc tam działalności? Tak, ale…

Jedną z kwestii budzących wątpliwości w przypadku…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

rafcio:

Może warto by było umieścić w artykule informacje, że zastępują visy z korzystnym …

wt, 24 paź 2023 (15:23) • Klienci VeloBanku mogą zyskać do 200 zł, aktywując nową kartę płatniczą

Votum:

PRZEŚWIETLAMY OBIETNICE WYBORCZE ! Co czeka FRANKOWICZÓW po wyborach 2023 ! https://www.youtube.com/watch?v=tArMXjaF-L4 …

czw, 19 paź 2023 (10:29) • Frankowicze chcą rozmawiać z nowym rządem. Wyczuli okazję wyborczą i szybko jej nie odpuszczą

Łukasz:

Zwróćcie uwagę aby spełnić wszystkie konieczne warunki między innymi w każdym z trzech …

śr, 18 paź 2023 (10:19) • „Doceniam Velo – polecam Velo” – VeloBank nagradza za polecenie konta

Mike Gasowski:

Bardzo ciekawy artykuł, tylko w jednej sekcji brakuje końcówki. 'Udział pokolenia Z w …

pon, 2 paź 2023 (12:17) • AI zmienia sposób rekrutacji – upadek zatrudnienia opartego na stanowiskach i dyplomach

wiczkax:

na pewno, w końcu to dość popularny temat …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców