Pozycja rynkowego lidera zobowiązuje nas do ciągłego podnoszenia standardów usług projektowych w Polsce i Europie. Jakość usług Lothar Boehm buduje przewagę konkurencyjną naszych klientów. Piotr Kośmider to mocne wsparcie dotychczasowego managementu w Warszawie. Tworzymy nową wieloletnią strategię wykorzystując obecny dynamiczny rozwój naszej firmy, mówi Lothar Boehm, założyciel firmy.
Lothar Böhm jest jedną z najbardziej uznanych firm projektowych specjalizującą się w tworzeniu nowych i modernizacji istniejących opakowań produktów, wizerunku marek i firm. Założona 30 lat temu w Hamburgu, Lothar Boehm działa w Polsce od 1999 roku i zajmuje wiodącą pozycję na rynku w segmencie brand design. W polskim oddziale pracuje wielonarodowy zespół projektantów i doradców, ktorzy opracowali m.in. takie marki jak: soki i napoje Tymbark, kawy Elite, piwo Żubr, Knorr Gorący Kubek, sosy i zupy Knorra, wafelki Prince Polo, piwo Gingers, lody na patyku Algida i wiele in. Zakres usług oferowanych przez Lothar Böhm obejmuje doradztwo w zakresie strategii rozwoju marki i nowych produktów, projektowanie graficzne i strukturalne opakowań, tworzenie nazw oraz identyfikacji marek i firm oraz przygotowanie produkcji i doradztwo technologiczne.
Piotr Kośmider przez ostatnie 5 lat zarządzał agencją G2 (należącą do struktur Grey Worldwide), którą tworzył od podstaw. G2 w tym czasie pracowała między innymi dla wszystkich marek Idei (Effie dla Idei dla Firm w 2004 roku), Heinekena (dwukrotnie Effie w 2003 i 2004), P&G, Visy, BAT, Knorra (Effie w 2002), Volkswagen Bank, Hospicjum Lubelskiego (Effie w 2004). Wcześniej Piotr Kośmider był między innymi dyrektorem marketingu w TFI Skarbiec oraz Account Directorem i New Business Directorem w Leo Burnett gdzie wprowadzał na rynek między innymi Obligacje Skarbowe, Fundusz Powierniczy Pioneer. Pracował także nad kampaniami kilkunastu klientów z których najważniejsze to Lech, EB i Sony.