Od września 2020 roku do zespołu wrocławskiego fintechu PayEye dołączył Piotr Szczepaniak, który objął nowo powstałe stanowisko Dyrektora ds. sprzedaży i rozwoju. Obecnie sieć dystrybucji PayEye we Wrocławiu oraz okolicach liczy ponad 60 punktów – wśród nich znajdują się restauracje i kawiarnie, sklepy spożywcze i delikatesy, punkty usługowe, stacje benzynowych i LPG oraz myjnie samochodowe.
Piotr Szczepaniak przeszedł do PayEye ze spółki Polskie ePłatności, w której zajmował stanowisko Business Development Managera i DCC Product Managera. Piotr Szczepaniak od dwóch dekad aktywnie i z sukcesami upowszechniał płatności bezgotówkowe, jako sprzedawca i wieloletni szef sprzedaży. Ponadto z powodzeniem pełnił funkcję managera produktu oraz kreatora linii biznesowych instrumentów płatniczych.
– Jestem entuzjastą systemów bezgotówkowych. Dołączenie do zespołu PayEye jest niepowtarzalną szansą tworzenia marki o globalnym wymiarze. Szaleństwem byłoby nie wziąć udziału w tym projekcie – mówi Piotr Szczepaniak, Dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju w spółce PayEye. – Usługa payeye podbiła moje serce i jestem przekonany, że podbije również i rynek. Dostarczamy detalistom ultranowoczesną technologię płatniczą w konkurencyjnej cenie. Ponadto, system płatniczy PayEye wzmocnimy udostępniając otwarte środowisko urządzenia płatniczego POS podmiotom zewnętrznym tj. deweloperom IT, fintechom oraz instytucjom finansowym oraz detalistom. Pozwoli to kreować usługi i produkty dotychczas niedostępne na rynku, a które umożliwią komunikację i tworzenie relacji na bardziej zaawansowanym poziomie – dodaje.
PayEye, jako pierwsza firma na świecie, która komercyjnie wprowadziła autorskie rozwiązanie płatnicze payeye, a dokładniej cały ekosystem płatniczy payeye, który działa w oparciu o rozpoznawanie tęczówki oka człowieka. Z payeye można korzystać od 24 czerwca 2020 roku pilotażowo w Polsce, we Wrocławiu – w mieście, w którym ma swoją siedzibę i w którym powstała idea payeye.
Źródło: PayEye