Premium Brand 2007 to druga edycja rankingu reputacji marek funkcjonujących na polskim rynku – projektu zorganizowanego przez MMT Management, pod patronatem miesięcznika FORBES.
Do opracowania rankingu posłużyło badanie reputacji marek przeprowadzone przez instytut TNS OBOP, w oparciu o metodologię przygotowaną przez firmę Dom Badawczy Maison. Dla marek konsumenckich badanie objęło reprezentatywną ogólnopolską próbę 1500 konsumentów oraz 200 menedżerów z listy 2000 największych firm. Oceniano zaufanie, referencje, informacje w mediach, zaangażowanie społeczne, firmę jako pracodawcę i partnera biznesowego. W przypadku marek biznesowych dodatkowym badanym parametrem było dobre imię firmy, a marki oceniało 200 menedżerów z listy 2000 największych firm.
Respondenci oceniali marki w 10 kategoriach: ośmiu konsumenckich – artykuły spożywcze, media, zdrowie i uroda, handel i usługi, motoryzacja, finanse, dom i biuro oraz telekomunikacja, jednej biznesowej i jednej kategorii otwartej. Do grona marek wysokiej reputacji zaliczono w sumie kilkadziesiąt firm, a zwycięzcom poszczególnych kategorii przyznano tytuły „Marek Najwyższej Reputacji”
PKO Bank Polski został uznany za Markę Najwyższej Reputacji w kategorii finanse. Tym samym bank powtórzył ubiegłoroczny sukces i po raz drugi otrzymał to wyróżnienie.